Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:46:54 GMT

حسن سلطانی امشب به خندوانه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۱۳۹

حسن سلطانی امشب به خندوانه می‌رود

همزمان با ایام آزادسازی خرمشهر، رامبد جوان در «خندوانه» امشب با حسن سلطانی گوینده‌ پیشکسوت خبر، گفت‌وگو می‌کند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، برنامه‌ «خندوانه» چهارشنبه (دوم خرداد ماه) میزبان حسن سلطانی، گوینده‌ پیشکسوت خبر است. این برنامه که سه شب در هفته به روی آنتن می‌رود، این هفته به دلیل همزمان شدن با وفات حضرت خدیجه (س) جمعه (چهارم خرداد ماه) پخش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رامبد جوان از اتفاق جدید در برنامه‌ این هفته‌ «خندوانه» خبر داده است.

«خندوانه» پخش فصل پنجم خود را از هفته‌ گذشته 26 اردیبهشت همزمان با آغاز رمضان و حضور جناب خان آغاز کرد و بر این اساس تا ایام محرم پخش می‌شود و پس از محرم و صفر نیز مجددا روی آنتن خواهد رفت. به گفته‌ دست‌اندرکاران این برنامه در فصل پنجم «خندوانه» اجرای مسابقات و آیتم‌های مختلفی وجود دارد که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و در این ماه بیشتر شاهد حضور مهمانان و کمدین استنداپ‌ها در برنامه خواهیم بود. فصل پنجم «خندوانه» همچون سری پیش به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی تولید می‌شود و کارگردانی تلویزیونی آن را رامبد جوان انجام می‌دهد.

گفتنی است، «خندوانه»، روزهای چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن 24 و 7، 11 و 17روز بعد از این شبکه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1356/P1356/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خندوانه شبکه نسیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خندوانه شبکه نسیم خندوانه شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال