Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@21:57:10 GMT

قزوین بالاترین میانگین تولید شیر را در کشور دارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۶۲۹۹

قزوین بالاترین میانگین تولید شیر را در کشور دارد

سید محمد میربابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آزمایش ها و بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان امور دام، در بعضی گله های استان از هر گاو روزانه 42 کیلوگرم شیر دریافت می شود که در نوع خود کم نظیر است.
وی با بیان اینکه شیر تولیدی در قزوین از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و بخش قابل توجهی از آن به مصرف صنایع لبنی می رسد،اظهار کرد: به لحاظ تولید شیر در واحدهای صنعتی در بین پنج استان کشور قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: واحدهای دامی شیرده در استان در صورت افزایش تقاضا قادر به افزودن ظرفیت تولید خود هستند.
این مسئول با بیان اینکه 345 واحد گاوداری صنعتی شیری در استان قزوین با ظرفیت اسمی 42 هزار راس فعالیت می کنند،اظهار کرد: به تازگی طرح تولید شیر بز از طریق دام های وارداتی در استان کلید خورده که امیدواریم در سال جاری شاهد بهره برداری از آن باشیم.
سال گذشته 523 هزار و 256 تن شیر در استان قزوین تولید شد.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان قزوین استان کشور سازمان جهاد کشاورزی استان شیر تولید موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: به منظور صدور گواهینامه تایید نوع خودرو، تولید کننده علاوه بر رعایت الزامات مربوط به تایید نوع محصول، ملزم به رعایت سیستم تطابق تولید بوده و بسته به نوع محصول تولیدی، متقاضی باید تایید نوع، روش و برنامه مناسب تطابق تولید را تهیه کند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های بازرسی اداره استاندارد از برقراری سیستم اعمال کنترل‌های لازم و کافی به منظور تضمین تطابق تمامی محصولات با نوع تایید شده و اثر بخشی سیستم‌های مدیریت کیفیت در طول مدت اعتبار تاییدیه را نظارت خواهند کرد.

مدیرکل استاندارد قزوین بیان کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی استان قزوین پس از بررسی مدارک و مستندات و همچنین انجام آزمون‌های تایید نوع خودرو، در کمیته علایم نخستین تایید نوع استان برای شرکت بهمن دیزل و خودرو‌های کشنده صادر شد.

عقیلی یادآور شد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تایید نوع وسایل نقلیه، صدور تایید نوع از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۲ به ادارات کل استان‌ها واگذار شده است.

هدف از تدوین این دستورالعمل تعیین رویه‌ای برای صدور گواهینامه تایید نوع و کنترل تطابق تولید وسایل نقلیه تولید داخل به منظور حصول اطمینان از تداوم تولید طبق شرایط و ویژگی‌های تایید شده براساس استاندارد ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش