Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - استاندار گيلان با اشاره به ظرفيت هاي بي‌نظير گردشگري در استان گفت: امنيت در سرمايه‌گذاري را از جمله اولويت‌هاي مهم براي سرمايه‌گذاران مي‌دانم.

گزارش روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا حاکيست مصطفي سالاري روز پنجشنبه در جلسه بررسي طرح‌هاي پيشنهادي سرمايه گذاري موسسه ملل در استان اظهار داشت: از ستاد اقتصاد مقاومتي استان به عنوان يک هسته مرکزي متشکل از دستگاه‌هاي اجرايي، دستگاه‌هاي نظارتي و دستگاه‌هاي قضايي در مسير افزايش اطمينان سرمايه‌گذاران و تسهيل امور آنان بهره مي‌گيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي خاطرنشان کرد: تشکيل کميته‌ امنيت سرمايه‌گذاري در استان نقش مؤثري در کاهش دغدغه‌مندي آنان دارد.
سالاري ظرفيت‌ها و موقعيت‌هاي موجود در گيلان را بسيار مثبت ارزيابي و اضافه کرد: دريا، جنگل، آب و هواي خوب، مواهب طبيعي و تلاش‌هاي صورت گرفته در سال‌هاي گذشته که نتايج آن در حال شکوفا شدن است؛ باعث ايجاد جذابيت براي حضور سرمايه‌گذاران در اين استان مي‌شود.
وي افزود: تکميل آزاد راه باعث کاهش مسافت و زمان حضور گردشگران در استان گيلان شده که بايد از اين ظرفيت در مسير افزايش سطح خدمات رساني به مردم استفاده کنيم.
استاندار گيلان با اشاره به افتتاح قريب الوقوع راه آهن قزوين - رشت گفت: با افتتاح اين خط آهن به زودي شاهد افزايش گردشگران از سراسر نقاط کشور به استان خواهيم بود که در اين خصوص بايد برنامه‌ريزي مدون با نگاه کارشناسانه را دنبال کنيم.
سالاري وجود منطقه آزاد انزلي را يکي از مزيت‌هاي استان گيلان نسبت به استان‌هاي شمالي ديگر عنوان و اظهار کرد: اين ظرفيت افزايش حضور گردشگران را دنبال دارد و بايد بکوشيم هر يک از محصولات شهرستان‌ها که نمادي از فرهنگ آن منطقه است را برندسازي و معرفي کنيم.
وي با اشاره به بهره‌برداري راه آهن آستارا- آستارا گفت: با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي به منظور ايجاد بستر فرآوري محصولات و بسته بندي مواد غذايي و مرکبات، مي‌توان شرايط صادرات آن به کشورهاي همسايه و حوزه همسود ( CIS ) متناسب با نياز آنان را فراهم آورده و به رونق اقتصادي و اشتغال کمک کرد.
2007 / 7294
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077729 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی