Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ؛ جديدترين اخبار و رويدادهاي فلسطين اشغالي در دوازده ساعت گذشته به شرح ذيل است..

 

فراخوان بسيج عمومي براي شرکت در راهپیمایی امروز در غزه

مسئولان برگزاری راهپیمایی های بزرگ بازگشت در فلسطین از همه فلسطینیان خواستند در راهپیمایی امروز به سمتمرزهای شرقی نوار غزه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی العالم، هیأت ملی راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره (غزه) ملت فلسطین را به بسیج عمومی و شرکت در نهمین جمعه از راهپیمایی های بازگشت با شعار «با وجود محاصره ادامه می دهیم» شد.
این هیأت از فلسطینیان خواست برای وفاداری به شهدا و اسرای فلسطینی، در راهپیمایی هایی که عصر امروز به سمت اردوگاه های بازگشت در شرق نوار غزه برگزار می شود شرکت کنند.
این هیأت همچنین از اهالی کرانه باختری و قدس اشغالی خواست در برابر اشغالگران قیام کنند.
هزاران فلسطینی از سی ام مارس گذشته در راهپیمایی های بازگشت در طول مرزهای شرقی نوار غزه شرکت می کنند. این راهپیمایی ها روز پنجم ماه آینده در سالروز شکست سال 1967 به اوج خود خواهد رسید.

مهر تأیید دیوان عالی رژیم صهیونیستی بر دستور تخریب روستای متعلق به بادیه نشینان فلسطینی

­دیوان عالی رژیم صهیونیستی روز جمعه علی رغم مخالفت دولت های اروپایی، موافقت خود را با تخریب یک روستای متعلق به بادیه نشین ها در بخش اشغالی کرانه باختری اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از قدس، به گفته فعالان مدنی مخالف این تصمیم، تقاضای فرجام که توسط اهالی روستای خان الاحمر، واقع در شمال غرب قدس، به دادگاه ارائه شده بود، توسط دادگاه رد شده است.
هنوز زمان تخریب این روستا که 180 نفر سکنه دارد، مشخص نیست.
دیوان عالی اسراییل در حکم خود مدعی شده است که دلیل نافذی برای لغو تصمیم وزیر دفاع (جنگ) اسراییل پیدا نکرده است. وزیر مذکور دستور تخریب سازه های به زعم او غیر قانونی را در روستای خان الاحمر صادر کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطین صهیونیست گزارش راهپیمایی غزه فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»