Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:04:32 GMT

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۴۱۳۹

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

رکنا: بعد از ازدواج مگان مارکل با پرنس انگلستان، چهره او به مد جدید طرفداران جراحی پلاستیک تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، روز به روز مردم بیشتری برای شبیه شدن به این بازیگر Actor سابق و پرنسس جدید به جراحان پلاستیک مراجعه می‌کنند. بیش از همه هم این بینی مگان مارکل است که زنان جوان را ترغیب می‌کند برای صاحب شدنش خود را به تیغ جراحان بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر دیوید کانگلو که در نیویورک جراح پلاستیک است می‌گوید متقاضیان بسیاری برای جراحی بینی و شبیه شدن به مگان مارکل دارد ولی خانم‌ها باید توجه کنند که بینی مگان مارکل علیرغم زیبایی مناسب صورت همه نیست. او می‌گوید خرید لباس‌هایی که مگان می‌پوشد راه عقلانی‌تری خواهد بود.
قبلا هم با ازدواج کیت میدلتون و شاهزاده ویلیام هم موج مشابهی برای شبیه شدن به کیت میدلتون به راه افتاده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقش یک دختر فومنی در یک فیلم مردم رشت را به خیابان ریخت!

شوهر بی حیا و هستی را در وضعیت بدی در خانه دیدم!

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

این 2 برادر را می شناسید؟ / آنها خیابان گرد تهران بودند! +عکس

6 زن درخانه فساد با مردان عراقی در وضعیت بد دستگیر شدند/در آبادان رخ داد

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

زن ایرانی کودک زنده به گورشده را در تپه های لوس آنجلس نجات داد! + عکس

اقدام غیر انسانی پزشک برای سقط جنین دوست دختر حامله اش / اسکندر دستگیر شد + عکس

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

معمای قتل های سریالی حل نشده 6 دختر / این دختران قربانی نیت شوم شدند + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor جراحی بینی زیبایی انگلیس جراحی بینی جراحی پلاستیک زنان مد عروس دنیا کیت میدلتون مگان مارکل عکس حوادث فیلم قتل ایران حوادث تهران دختر مادر پسر آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۴۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس

اوسمار ویرا برای دومین‌بار در اراک ناکام بود و باید برای اثبات مجدد خود، بدون خطا تا پایان لیگ ادامه بدهد.

به گزارش فوتبال 360، هنوز زمان زیادی از روزهای ابتدایی انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس نگذشته است. کارنامه نه‌چندان قابل اعتنای او در قامت یک سرمربی و انتظار بخشی از هواداران تیم سرخ‌پوش تهرانی برای حضور یک نام سرشناس روی نیمکت، باعث شده بود تا ویرا به شدت تحت فشار باشد.

نتایج ضعیف در اردوی امارات و دیدارهای دوستانه پیش از آغاز رسمی نیم‌فصل دوم مزید برعلت شد و باخت به آلومینیوم در هفته شانزدهم خیلی‌ها را به این نتیجه رساند که مرد برزیلی روی نیمکت پرسپولیس دوام نخواهد داشت و به زودی برکنار می‌شود اما ماجرا به گونه دیگری پیش رفت.

اوج‌گیری پس از شکست در اراک

مدافع عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی، با جانشین یحیی گل‌محمدی اوج گرفت. آن‌ها 4 پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی به‌دست آوردند. توام شدن بازی هجومی و کسب نتیجه مورد نظر، دقیقا همان چیزی بود که پرسپولیسی‌ها می‌خواستند. تساوی بدون گل در داربی و مجددا 4 برد سریالی دیگر، اوضاع را در شکلی رویایی قرار داد و شباهت جالبی بین پرسپولیس در ابتدای سال 1402 و 1403 به‌وجود آورده بود. سرخ‌ها با یحیی با بردن تمامی رقبای خود، قهرمانی لیگ و جام حذفی را به‌دست آوردند و 2 مرتبه در داربی بزرگ تهران به عنوان فاتح از زمین خارج شدند. ویرا و شاگردانش هم با همین فرمول پیش می‌رفتند و نمایش تماشاگرپسندانه آن‌ها حکم خامه روی کیک را داشت. تیم تا صدر یک قدم فاصله داشت و در جام حذفی هم حضور داشت تا اینکه بازهم اراک، رُل یک دست‌انداز را ایفا کرد.

بازهم اراک، بازهم دست‌انداز برای اوسمار

شکست در ضربات پنالتی و تعویض‌هایی که جواب نداد، اوسمار را زیر ذره‌بین گذاشته است. پیش از این مسابقه، او گزینه اصلی و نخست پرسپولیس برای فصل بعد به‌حساب می‌آمد اما حذف زودهنگام از جام شگفتی‌ها، نظرات را درباره این سرمربی برزیلی با شک و تردید همراه کرده است. حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که آیا این باخت در روند تمدید قرارداد اوسمار ویرا تاثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: «بالاخره فوتبال است و ما هم یک روزی می‌بازیم. قرار نبود همه بازی‌ها را ببریم. این اتفاق امروز و در ضربات پنالتی افتاد. فکر می‌کنم آقای اوسمار تا به اینجا عملکرد خوبی داشتند و تصمیم‌گیرنده مدیر و مدیرعامل باشگاه است.»

بار دیگر خودت را ثابت کن سرمربی!

شواهد و قرائن، نشان می‌دهد که همه‌چیز در رابطه با آینده ویرا در پرسپولیس و تمدید قراردادش بستگی به نتایج تیمش طی 6 هفته پایانی لیگ برتر خواهد داشت و پس از آن مشخص می‌شود که همکاری طرفین ادامه‌دار خواهد بود یا او باید پس از نیم‌فصل به فعالیتش در پرسپولیس در نقش سرمربی، پایان دهد. پرسپولیس باید مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، نساجی مازندران، هوادار تهران، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان پیکار داشته باشد. ویرا باید یک مرتبه دیگر توانایی و پتانسیلش را به منصه ظهور بگذارد و برای دومین مرتبه، پس از بازی با آلومینیوم، خود را اثبات کند. او به خوبی می‌داند که برای قهرمانی دیگر نباید اتفاقات اراک تکرار شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست جانشین یحیی در اولین ایستگاه سرمربی پرسپولیس در نشست خبری حاضر نشد و به رستوران رفت!

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست