Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:50:38 GMT

امام جمعه بجنورد: اقتصاد را نباید به دشمن واگذار کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۸۴۴۱

امام جمعه بجنورد: اقتصاد را نباید به دشمن واگذار کرد

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان رهبری در جمع مسئولان و خط و نشان های امریکا برای ایران گفت: اقتصاد کشور را نباید به دشمن واگذار کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه امروز بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارداشت: اقتصاد نظام باید با این بداخلاقی های آمریکا مقاومتی ترشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: وزیر خارجه آمریکا 12 نکته را مطرح و عنوان کرده که اگر ایران این موارد را رعایت کند، برای این کشور تحریم اجرا نمی شود، اینها احمق هستند و بعد از گذشت 40 سال هنوز ملت ایران را که با صدای بلند فریاد زده اند 'مرگ برآمریکا'نشاخته اند.
وی ادامه داد: آنها می خواهند دو مرتبه ملت را به بردگی بکشانند که دستورالعمل صادر می کنند اما رهبری فرمودندآنها نباید برای ملت ما شرط تعیین کنند بلکه ما برای آنها شرط می گذاریم و ایشان به مسئولان انرژی هسته ای در کشور در این زمینه آماده باش دادند.
امام جمعه بجنورد گفت: بنا به فرموده رهبری، تجربه ثابت کرده است که آمریکا قابل اعتماد نیست، عده ای عنوان می کردند، راه ارتباطی را با این افراد باز کنید اما دیدید که مشکل نه تنها برطرف نشد بلکه بیشتر شد.
وی با اشاره به اختلاف میان اروپا و آمریکا هم گفت: دعوای اینها زرگری است، فریب آنها را نخورید، شرایط کنونی برای انقلاب بسیار حساس است، اگر درست تصمیم نگیریم ملت ایران ، ما را نخواهند بخشید.
حجت الاسلام یعقوبی اظهارداشت: امروز اراده ملت ها در برابر استکبار قد کشیده و کارساز است و اسلحه، توپخانه و تفنگ ها کارایی ندارد.
وی اضافه کرد: جنگ هایی موفق می شوند که ریشه در اراده داشته باشد و امروز انقلاب اسلامی این کار را کرده است.
امام جمعه بجنورد با اشاره به وفات حضرت خدیجه(ع)، وی را بانویی قهرمان، کارآفرین، خیراندیش، دورنگر و با اخلاص عنوان کرد و گفت: مردم مالهایتان را در راه درست مانند فرهنگ قرآن، خدمت به این کتاب آسمانی و تربیت و تمدن قرآنی وقف کنید.
وی در بخشی از سخنانش به اهمیت حضور در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور در این نماز با برکت، حضور در مسیر ولایت و رهبری و پای انقلاب ایستادن است.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی خطاب به نمایندگان اظهارداشت: در این مکان به حل و فصل مشکلات مردم بپردازید، قانون های دست و پاگیر را برطرف کنید و وارد مسائل حاشیه ای نشوید.
حجت‌الاسلام‌ یعقوبی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه جامعه سازی مسلمانان و ساختن جامعه اسلامی است.
ع /6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نماز جمعه امام جمعه خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۸۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان ششتمد گفت:‌ حجت الاسلام خاکشور که سابقه ۱۸ سال امامت جمعه در دیگر نقاط استان را دارد، عالمی فعال و فاضل است که هم در حوزه و هم در دانشگاه موفق عمل کرده و سابقه‌ای درخشان داشته است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود:‌ وی دارای سه لیسانس رسمی از دانشگاه فردوسی، فوق لیسانس علوم اسلامی قم و دکترای مبانی فقه و حقوق است که امید می‌رود حضور ایشان در شهرستان ششتمد منشأ خیر و برکات برای منطقه باشد و اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان این خطه از خراسان را تقویت کند.

وی از حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه پیشین ششتمد که مدتی پیش به عنوان امام جمعه خلیل‌آباد معرفی شده بود، برای خدمات چند ساله وی در کسوت امامت جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام خاکشور پیش از این امامت جمعه شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد را عهده‌دار بود که حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام جمعه گناباد و جمعی از مدیران، معتمدان کاخک و گناباد و نیز بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده منتخب شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ششتمد در آیین معارفه وی حضور داشتند.

زیارت گلزار شهدای ششتمد و حضور بر مزار ابوالحسن زید بیهقی، نخستین شارح نهج البلاغه، در شهر ششتمد از دیگر برنامه‌های آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان خراسان رضوی بود.

فرماندار ششتمد اخیرا با اشاره به نبود امام جمعه ثابت در این شهرستان تازه‌ تأسیس تأکید کرده بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر افزوده بود:‌ بیش از ۶ ماه است که حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان خلیل‌آباد منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • خیزش دانشجویان آمریکا نشان‌دهنده بیداری وجدان‌های‌ جهانی است
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است