Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر بخش محصولات قرآنی دیجیتال گفت: محصولات دیجیتال قرآنی با ۷۰ درصد تخفیف مخصوص چهره‌های خاص نظیر استادان و دانشجویان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان؛ صادقی مدیر بخش محصولات قرآنی دیجیتال در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، درباره این غرفه نمایشگاهی گفت: این بخش هر ساله در نمایشگاه حضور داشته است اما امسال برخلاف سال‌های گذشته نگاه اقتصادی و تجاری در آن غالب نیست و بیشتر بخش فرهنگی آن در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله با غرفه‌بندی یک فضای محدود به شرکت‌ها اختصاص داده می‌شد اما امسال فضای مناسب و بهتری در اختیار آنان قرار گرفت.

صادقی با بیان اینکه شرکت‌ها و موسسات دیجیتالی مشکلات فراوان مالی دارند بر همین اساس عرصه‌های فعالیت خود را تغییر داده و بیشتر به سمت اپلیکیشن‌ها سوق پیدا کردند، عنوان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر حمایت از تولید کالای ایرانی، حمایت و رونق شرکت‌ها، جذب بیشتر مخاطبان نمایشگاه، سیاست بخش دیجیتال در نمایشگاه قرآن کریم بر این اساس است که از  محصولات دیجیتال کاسته شده و در این بخش رویکردها و روش‌های جدیدی بر مبنای فرهنگی و نه اقتصادی و تجاری را در نظر گرفته است.

مدیر بخش محصولات قرآنی دیجیتال افزود: در همین راستا با 480 شرکت و موسسه از مرکز رسانه‌های دیجیتال دارای مجوز خواسته شد که اطلاعات خود را درباره محصولات قرآنی ارائه داده و تولیدات خود را برای نمایشگاه ثبت‌نام کنند از بین 30 شرکت فعال قرآنی اعلام آمادگی کردند.

وی بیان داشت: ما ساختار اینجا را بر اساس سیاست‌های جدید در نظر گرفتیم و فضای فیزیکی آن را از حالت فروشگاهی صرف که نگاه اقتصادی داشته به یک محل جذاب تبدیل کردیم که وقتی مردم برای بازدید می‌آیند جذب شده و در این فروشگاه محصولات را شناسایی و خرید داشته باشند.

 صادقی با اشاره به قدم بعدی، اظهار داشت: ما یک کار تبلیغاتی درست و حسابی درباره محصولات انجام  دادیم و بر همین اساس 1600 محصول شناسایی شده و در دسته‌بندی موضوعی آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن، مجموعه تلاوت‌های قرآن، کتب علوم قرآن و حدیث، ادعیه، زیارات و مناجات، آموزش معارف دین، اپلیکیشن‌ها و قلم‌های قرآنی قرار گرفته است.

مدیر بخش محصولات قرآنی دیجیتال با بیان اینکه در این نمایشگاه پوستر و دیوارهای تبلیغات طراحی شد که اطلاعات مهمترین محصولات را به نمایش گذاشته است، ابراز کرد: ما برای تمام محصولات 25 درصد تخفیف داریم، برای برخی محصولات هم 70 درصد تخفیف داریم که به چهره‌های خاص نظیر استادان و دانشجویان اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه سایت و سامانه آنلاین فروش محصولات دیجیتال تحت عنوان قاف با آدرس qafshop.ir راه‌اندازی شده است، گفت: تمام هموطنان از سراسر کشور می‌توانند در این سایت عضو شده تحت یک ایمیل و یا گذرواژه همه محصولات را مشاهده کنند، که 25 درصد تخفیف هم دارد، بازدیدکنندگان می‌توانند وارد شده محصولات خود را در سبد کالایی قرار داده و پرداخت الکترونیکی انجام بدهند، دریافت محصولات هم به یکی از سه شکل مراجعه به نمایشگاه، برای تهرانی‌ها با پیک و برای شهرستانی‌ها با پست ارسال می‌شود.

صادقی افزود: این سایت جامع فروش محصولات دیجیتال است که تمام شرکت‌های حاضر غیر از قلم‌های هوشمند در این سایت حضور دارند، پس از نمایشگاه این سایت توسعه پیدا می‌کند و فعالیت آن گسترده‌تر می‌‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر محصولات نو در اینجا تبلتی است که قابلیت کنترل از سوی والدین را دارد، یعنی والدین می‌‌توانند با این تبلت کاملا کارکرد و عملکرد بچه‌های خود را کنترل کنند، اطلاعات این محصول به صورت کامل در کمیته فضای مجازی ارائه شده است و فروش آن در غرفه انارستان انجام می‌شود.

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام خبرگزاری شبستان نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن دولت مصلی تهران مسجد مجلس ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۶۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، امیرحجت مرادی، مدیرعامل مؤسسه تسنیم قرآن و عترت گیلان در گفت‌وگویی از آغاز ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم استان خبر داد و اظهار کرد: سومین دوره مسابقات تیمی حافظان و قاریان قرآن کریم «ضحی» گرامیداشت شهدای قرآنی گیلان این دوره در قالب لیگ در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: رشته‌های این دوره شامل حفظ جزء۳۰، حفظ سه،  پنج، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل و قرائت و حفظ موضوعی(مسطورا) است؛ مسابقات گروه‌های ۱۰ و ۲۰ جزء و حفظ کل به صورت لیگ و گروه‌های قرائت و حفظ جزء ۳۰، سه جزء و پنج جزء به‌صورت یک مرحله‌ای(جام قهرمانی) برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در رشته‌های حفظ اجزاء همه اعضای تیم یکسان و از ابتدای قرآن نظیر سه جزء اول، پنج جزء اول و غیره است، گفت: در رشته قرائت آقایان ترکیب تیم شامل یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل، یک نفر مؤذن و در بخش بانوان یک نفر تحقیق، یک نفر ترتیل و یک نفر دعاخوان است؛ رشته حفظ موضوعی بر اساس طرح زندگی با آیه‌ها «مسطورا» شامل حفظ و مفاهیم از کتاب مسطورا خواهد بود.

دبیر اجرایی سومین دوره جام قرآنی «ضحی» استان گیلان بیان کرد: در این دوره تیم‌ها توسط شخصیت‌های حقوقی شامل تشکل‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی دینی، مدارس یا شخصیت‌های حقیقی نظیر اساتید، حافظان و قاریان تشکیل می‌شود؛ هر تیم از سه عضو(متسابق) و یک سرپرست تشکیل می‌شود.

مسئول دبیرخانه هفته قرآن و عترت گیلان با بیان اینکه در شخصیت‌های حقوقی مدیر تشکل به عنوان سرپرست تعیین و در شخصیت‌های حقیقی مربی یا یکی از اعضای تیم به عنوان سرپرست معرفی می‌شود، تصریح کرد: ضوابط و آیین‌نامه داوری مسابقات مطابق آیین‌نامه مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران (اوقاف) است.

وی افزود: همه تیم‌ها باید امتیاز ۷۰ را کسب کنند و معدل تیم نباید از ۷۰ کمتر باشد؛ تیم‌هایی که امتیاز کمتر از ۷۰ را کسب کنند در مراحل بعدی یک گروه سقوط خواهند کرد. 

مرادی گفت: ثبت‌نام این مسابقات آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تکمیل و ارسال فرم مشخصات از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۱۴۹۳۴۵۷ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
  انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد