Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان از برگزاری طرح «ضیافت الهی» در قالب برنامه های فرهنگی و مذهبی ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام رضا رحمانی زاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان گفت: در ایام ماه بهار قرآن در بیش از چهار بقعه و امامزاده واجب التعظیم این شهرستان طرح «ضیافت الهی» اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به تشریح برنامه های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان محافل جز خوانی قرآن کریم در محل آستان مقدس امام زادگان پیرمراد (ع)، سید اولیاء (ع)، عبدالعظیم (ع) و حسینیه «پای بید» برپا می شود.

 

حجت الاسلام رحمانی زاده اتاکید کرد: آستان مقدس امامزادگان سیداولیاء (ع)، عبدالعظیم (ع) و حسینیه «پای بید» از ساعت 14 میزبان روزه داران و عموم مردم است که با حضور قاریان و حافظین برتر همه روزه یک جز از قرآن کریم تلاوت می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان استهبان یادآور شد: در این ایام مبارک همه روزه از ساعت هشت صبح در محل دارالقرآن امامزاده پیرمراد (ع) محفل جز خوانی قرآن کریم ویژه بانوان برپا می شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام نمایشگاه قرآن کریم خبرگزاری شبستان مجلس حسن روحانی مسجد ماه مبارک رمضان آمریکا طرح ضیافت الهی ضیافت الهی اوقاف و امور خیریه فارس استهبان شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۳۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

(تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند