Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@03:59:53 GMT

◄ محور مواصلاتی یاسوج-شیراز پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۸۰۸۸

◄ محور مواصلاتی یاسوج-شیراز پاکسازی شد

تین‌نیوز | 

با تلاش راهداران، محور مواصلاتی یاسوج-شیراز (کیلومتر ۲۲) که در پی بارش باران دچار رانش و ریزش صخره‌های سنگی به این محور ارتباطی شده بود، پاک‌سازی شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، علی خوان پایه  گفت: در پی بارش‌های اخیر  قسمتی از دیواره جانبی کوه در کیلومتر ۲۲ محور مواصلاتی یاسوج-شیراز دچار رانش و ریزش شد که با حضور به‌موقع همکاران راهدارخانه مله شوره و اعزام ماشین‌آلات راهداری به محل ریزش در کمترین زمان ممکن این محور پاک‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با توجه به‌قرار گرفتن مرکز استان در منطقه کوهستانی و به‌تبع آن عبور جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های بویراحمد و دنا از این مناطق در روزهای پربارش گل‌ها شاهد بروز ریزش و رانش زمین و ریزش لاشه‌های سنگی به این محورها هستیم،که با توجه به استقرار اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه‌های محورهای اصلی استان و آماده‌باش این اکیپ‌ها به‌صورت شبانه‌روزی، در صورت وقوع چنین حوادثی به‌سرعت وارد عمل شده و کار پاک‌سازی و بازگشا محورهای مواصلاتی را انجام می‌دهند.

 با تلاش راهداران هم‌اکنون تردد وسایط نقلیه در محور یاسوج-شیراز باوجود بارش‌های سنگین کاملاً به‌صورت روان در حال انجام است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: انسداد مسیر پاکسازی جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه