Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:19:39 GMT

جاده هاي کاشان 30 ميليارد ريال آسيب ديده است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۷۸۸۶۰

جاده هاي کاشان 30 ميليارد ريال آسيب ديده است

خبرگزاري آريا - کاشان- ايرنا- رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي کاشان از واردن شدن 30 ميليارد ريال خسارت به محورهاي ارتباطي اين شهرستان در نتيجه بارش هاي رگباري ارديبهشت امسال خبر داد.

حامد فلاحي روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: جاري شدن سيل افزون بر آسيب رساندن به چند دهنه پل در جاده کاشان به اردستان و نطنز، بخش هايي از شانه هاي خاکي اين مسيرها را نيز تخريب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: جاري شدن سيل همچنين موجب تخريب پل و شانه هاي خاکي در محورهاي قمصر، قهرود و بزرک از توابع شهرستان کاشان شده که هم اکنون راهداران در حال مرمت و ايمن سازي هستند.
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي کاشان با اشاره به بازگشايي پل زيرگذر جاده کاشان- بادرود در هفته گذشته بيان کرد: بخش هايي از اين مسير به علت ورود حجم زياد سيلاب به زير اين پل بسته شده بود.
او اضافه کرد: 20 نفر نيروي انساني با هشت دستگاه گريدر، لودر و کاميون کار اصلاح، تعمير و ايمن سازي جاده هاي شهرستان کاشان را بر عهده داشتند که به علت جاري شدن سيل تخريب شدند.
به گفته فلاحي، 2 هزار و 400 کيلومتر راه همسنگ در شهرستان کاشان وجود دارد که يک هزار و 400 کيلومتر آن راه اصلي و فرعي درجه يک، 600 کيلومتر راه روستايي و فرعي و 400 کيلومتر نيز آزادراه است.
بارش هاي رگباري بهاري باران و تگرگ در نقاط شمالي استان اصفهان امسال دستکم 2 بار منجر به جاري شدن سيلاب و آبگرفتگي برخي معابر، واحدهاي مسکوني و تخريب برخي زيرساخت ها از جمله در شهرستان کاشان شد.
کاشان در فاصله 200 کيلومتري شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۷۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن