Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي تيم ملي واليبال استراليا گفت: بازي امروز را باختيم چون در برخي از لحظات مهم بازي نتوانستيم عملکرد واقعي خود را نشان دهيم.
به گزارش خبرنگاز اعزامي فارس از فرانسه، مارک لبدف، سرمربي تيم ملي واليبال استراليا بعد از شکست 3 بر صفر مقابل ايران در کنفرانس خبري جوابگوي سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازي امروز نزديکتر از بازي ديروز بود؟ به نظر شما چه تغييراتي در تيم شما به وجود آمد؟
اول اينکه خوب يکم بيشتر خوابيديم و استراحت کرديم. در بازي ديروز استرس داشتيم و ثبات کمي در تيم حاکم بود. وقتي آماده بازي هستيم، بازي مي‌کنيم ولي وقتي مي‌خواهيم مثلا مثل استيل روس‌ها بازي کنيم، ممکن مثل لئون بازي کنيم اما سطح بازي ما عادي مي شود البته امروز اينکار رو کمي بهتر انجام داديم. شکست ديروز کمي موجب دلسردي ما شد اما تمرکز ما در اين بازي بيشتر شد. البته هنوز به سطح واقعي تيم خودمان نزديک هم نشديم. منظورم اين نيست که توان تيمي خودمان رو ارتقا بدهيم بلکه منظورم اين است که سطح واقعي ما اصلا اينطور که امروز ديديد نيست.
در ترکيب تيم شما برخي از بازيکنان غايب هستند؟ آيا بدون آنها به توان ترکيب کنوني خود ايمان داريد يا اينکه منتظر بازگشت آنها هستيد؟
اصلا به بازيکناني که نيستند فکر نمي‌کنم و فقط به بازيکناني فکر مي‌کنم که در اختيار دارم. منظورم اين است که به تخيلات کاري ندارم و به واقعياتي که وجود دارد، فکر مي‌کنم.به بازيکنانم گفتم که حداقل از دو ست يک ست را بگيريد و اگر بتوانيد يک ست را بگيريد، توان تغيير نتيجه را خواهيد داشت.
از بين پانزده بازي خود در ليگ ملت هاي واليبال، به نظر شما در چند تاي آنان پيروز خواهيد شد؟
فکر مي کنم شش يا هفت تا. البته ديروز گفتم هفت تا و بازي ديروز يکي از همان هفت تا بود که چون شکست خورديم بايد بگويم شش تا. بازي امروز را باختيم چون در برخي از لحظات مهم بازي نتوانستيم عملکرد واقعي خود را نشان دهيم. فکر مي کرديم بايد توان بيشتر خرج دهيم و وقتي هم خواستيم اينکار را بکنيم، مرتکب اشتباهات بزرگتري شديم.
وي در مورد شانس صعود به مرحله نهايي گفت: نه. براي ما صعود به مرحله نهايي دشوار است. نمي گويم ممکن نيست اما در حال حاضر روي آن تمرکز نمي‌کنم.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۸۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ ۶۸ دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در سه گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان در گیم نخست در یک بازی نزدیک با حساب ۱۲ بر ۱۰ به برتری دست یافت. پینگ پنگ باز ایران در گیم دوم ۱۱ بر ۳ قدرت خود را به حریف دیکته کرد و در گیم سوم با حساب ۱۱ بر ۲ مقتدرانه بازی را به نفع خود تمام کرد تا در مجموع با حساب ۳بر صفر پیروز این میدان باشد.

عالمیان برای راه یابی به جدول اصلی مسابقات می‌بایست با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و متئو موتی با رده‌بندی ۱۴۷ جهان روبرو شود.

رقابت‌های گرند اسمش عربستان از ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت در شهر ریاض در حال برگزاری است.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان برعهده جمیل لطف الله نسبی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو