Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل بانک انصار در مراسم اختتاميه جشنواره‌هاي داخلي«بهره‌وري شعب»، «خلاقيت ونوآوري»و«کيفيت فرايندها» در پرتو مجاهدت و اراده انقلابي سرمايه‌هاي انساني، گفت: انجام کارهاي بزرگ ميسر مي شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، مراسم اختتاميه جشنواره‌هاي داخلي «بهره‌وري شعب»، «خلاقيت ونوآوري» و«کيفيت فرايندها» در بانک انصار باحضور مديرعامل، معاونين، مديران‌کل، مديران ‌شعب استان‌ها و مديران شعب برتر، مالکين فرايند ها وکارشناسان برگزيده جشنواره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهيمي مديرعامل بانک انصارضمن ضروري خواندن برگزاري جشنواره‌هاي يادشده، از لزوم انتخاب رويکرد انقلابي و کارجهادي در انجام امور مردم ياد کرد و گفت: در پرتو مجاهدت و اراده انقلابي سرمايه‌هاي انساني انجام کارهاي بزرگ ميسر مي‌شود و حرفه‌اي‌شدن تمام‌عيار بانک در تراز انقلاب‌اسلامي و منطبق با استانداردهاي بين‌المللي، با عنايات الهي و مشارکت همه سرمايه‌هاي انساني امکانپذير است.
پس از ارايه گزارش پروژه هاي بهبود، خلاقيت ها و نوآوري هاي برتر توسط برخي از منتخبين و ارائه گزارش وضعيت شعب، طي مراسم ويژه اي تنديس، لوح هاي تقدير و هداياي نفرات برگزيده جشنواره هاي «بهره وري شعب»، «خلاقيت ونوآوري» و «کيفيت فرايندها» توسط مديرعامل محترم بانک و تني چند از معاونين ايشان اهداء شد.
شايان ذکر است از سال 1392با شروع مرحله نخست طرح هاي تحول بانک انصار و ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي، جشنواره هاي مذکور بر اساس نظام جامع کيفيت و بهره وري و دستورالعمل خلاقيت و نوآوري در راستاي اهداف طرح تحول و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي انجام گرفته، که تا کنون فوايد بسياري به همراه داشته است. از جمله اين فوايد افزايش مشارکت کارکنان و صرفه جويي و کاهش هزينه معادل 48ميليارد تومان "فقط در سال 96 "بوده است. براين اساس معاونت برنامه ريزي و هدايت راهبردي درنظر دارد که از سال آينده و پس از آماده سازي زمينه ها و زيرساخت هاي موردنياز، جشنواره مديريت اجرايي را همراه با جشنواره هاي مذکور برگزار گردد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان
  • اختتامیه ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری -بوشهر
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵ درصد رسید + جدول
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • بهره‌مندی ۳۷۴۱ مددجوی خراسان جنوبی از خدمات رایگان شرکت گاز