Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: کامیون‌داران نسبت به افزایش عوارض داخل جاده‌ای، افزایش قیمت قطعات، افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی معترض‌ هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر جانجانی شامگاه شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، به اعتراضات سراسری کامیون داران اشاره کرد و اظهار داشت: از اوایل خرداد چند آیتم از جمله افزایش عوارض داخل جاده ای، با توجه به افزایش نرخ دلار افزایش قیمت قطعات، افزایش نرخ بیمه تامین اجتماعی رانندگان که تقریبا به صورت سه برابری اتفاق افتاد سبب شد یکسری اعتراضات در سطح کشور و به تبع در استان کرمانشاه رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل استان کرمانشاه افزود: در کنار این اتفاقات کاهش تناژ حمل کامیونها بود که بنا به دلایلی مقدار از ۲۴ تن به ۲۰ تن تقلیل پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از اماکن مانند بندر عباس عدم توزیع عادلانه بار مطرح بود که باعث شد کامیون دارها اعتراض کنند.

جانجانی یادآور شد: در استان کرمانشاه ابتدا توافقی با کامیون دارها انجام دادیم اما زمانی که این موضوع سراسری شد توافق ما جواب نداد.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه با عدم توازن تعداد کامیون و مقدار بار مواجه هستیم، گفت: متاسفانه بخاطر بحث بیکاری بسیاری از افراد به کامیون داری روی آوردند که همین امر سبب شده که در این عدم توازن از نرم کشوری پایین تر باشیم.

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل استان کرمانشاه بیان داشت: بار مستمر و جاری در استان بسیار کم است و تا قبل از فعالیت کارخانه سیمان این مسئله حادتر بود.

جانجانی تصریح کرد: در ۲ فصل که کشاورزی داریم بار هست اما با کمبود کامیون مواجه هستیم و در بقیه فصول این امر برعکس می شود و بسیاری از کامیونها بی بار هستند.

وی وجود مرزها را هم تهدید عنوان کرد و هم فرصت و گفت: در طول روز دهها کامیون وارد کرمانشاه می شوند و آماده برگشت به نقاط مختلف کشور هستند که این یک فرصت است و می تواند بار تولیدی و کشاورزی را با هزینه کمتر جابجا کرد و به این لحاظ که بار موجود سبد رانندگان کرمانشاه را می برند و رانندگان کرمانشاه تعداد سفر باریشان کمتر می شود یک تهدید است.

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در همایش متمرکز زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشهد با اشاره به توصیه‌های بزرگان دین درباره حج گزاری اظهار کرد: روحانیون کاروانهای حج مشعل داران معارف و مناسک هستند و مهمترین برنامه برای سفر حج اخلاص است و اگر کسی نیت دیگری داشته باشد این سفر را از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برنامه ریزی زائران برای استفاده از لحظه لحظه سفر حج را خواستار شد و به حاجیان توصیه کرد: زائری که برنامه ندارد سفر را از دست داده است، باید برای این سفر معنوی برنامه ریزی قبل و حین آن را داشته باشد تا بهره برداری لازم را کسب کند.

وی گفت: یک زائر باید برای قرآن خواندن و زیارت و بهره مندی از لحظات این سفر معنوی برنامه ریزی و سلامتی جسمی و روحی خود را در طول سفر حفظ کند تا در انجام اعمال و مناسک حج دچار مشکل نشود، لذا لازم است که قبل از سفر خود را از لحاظ معنوی و آمادگی جسمانی به حد مطلوب برساند.

گفتنی است؛ سرپرست حج و زیارت خراسان رضوی، مسؤول حراست حج و زیارت و رئیس پلیس فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در سخنان خود در این همایش نکات لازم در حوزه رعایت اصول امنیتی و حراستی و قوانین کشور میزبان در برخورد با هر گونه تخطی از قوانین را تشریح کردند.

کد خبر 6089109

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن