Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئال مادريد با برد 3-1 مقابل ليورپول موفق شد براي سومين بار متوالي عنوان قهرماني ليگ قهرمانان اروپا را کسب نمايد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، کريستيانو رونالدو با قهرماني در فصل 2017/18 ليگ قهرمانان اروپا، به اولين بازيکني بدل شد که پنج بار فاتح مسابقات مي شود و از کلارنس سيدورف، ليونل مسي، آندرس اينيستا، جرارد پيکه و ژاوي عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنين سرخيو راموس، کريم بنزما، توني کروس، لوکا مودريچ، ايسکو، رافائل واران، مارسلو، ناچو، دني کارواخال، گرت بيل و کاسميرو موفق به کسب چهارمين عنوان قهرماني خود شدند.
با احتساب جام باشگاه هاي اروپا، پاکو خنتو با کسب شش عنوان قهرماني همچنان رکورددار است. هکتور ريال، آلفردو دي استفانو، رافائل لسمس، مارکوئيتوس، خوان سنتيستبان، خوزه ماريا زاراگا، خوان آلونسو، پائولو مالديني و الساندرو کاستاکورتا نيز در کنار کريس رونالدو پنج بار فاتح رقابت ها شده اند. (رکوردداران قهرماني در جام باشگاه هاي اروپا/ليگ قهرمانان اروپا)
از سويي کريستيانو رونالدو براي ششمين بار در فينال ليگ قهرمانان اروپا به ميدان رفت و در کنار پائولو مالديني رکورددار حضور در فينال مسابقات شد. با احتساب جام باشگاه هاي اروپا، پاکو خنتو و پائولو مالديني هشت تجربه فينال ليگ قهرمانان اروپا را داشته اند. آلفردو دي استفانو نيز با هفت حضور در فينال، رکورد بهتري نسبت به رونالدو داشته است.
تيم زيدان بعد از بايرن مونيخ 1974-1976، اولين تيمي شد که سه بار پياپي در ليگ قهرمانان / جام باشگاه ها قهرمان مي شود. تيم هاي انگليسي در هفت فينال اخيرشان در رقابت هاي اروپايي مقابل اسپانيايي ها شکست خورده اند. چهار بار در ليگ قهرمانان، سه بار در ليگ اروپا. زيدان سومين مربي اي است که سه بار قهرمان ليگ قهرمانان / جام باشگاه ها مي شود. اما او اولين نفري است که سه بار پياپي قهرمان مي شود. رئال مادريد در هفت حضورش در فينال ليگ قهرمانان اروپا، هفت بار پيروز شده است!
يورگن کلوپ در طول دوران مربيگري خود در هفت مسابقه رسمي در فينال ها تيمش را روانه زمين کرده که تنها و تنها يک بار پيروز شده است. اولين و آخرين برد تيم هاي کلوپ در مسابقات فينال به سال 2012 بر مي گردد که دورتموند موفق شد 5-2 بايرن مونيخ را شکست دهد و به قهرماني در جام حذفي آلمان برسد. گل اول گرت بيل در اين مسابقه، دومين گل سريع يک بازيکن تعويضي در فينال ليگ قهرمانان بود. گل لارس ريکن سريعترين گل است. همچنين گرت بيل بعد از چارلتون، دومين بازيکن بريتانيايي است که در فينال ليگ قهرمانان، دو گل مي زند. کاريوس در کل 32 بازي اين فصلش براي ليورپول، دو اشتباه منجر به گل داشت و در بازي فينال هم دو اشتباه منجر به گل مرتکب شد.
کريم بنزما 4 گل در تاريخ ليگ قهرمانان به ليورپول زده که در کنار دروگبا، بيشترين گل را به ليورپول در اين رويداد اروپايي زده است. مانه چهارمين بازيکن آفريقايي است که در فينال ليگ قهرمانان موفق به گلزني مي شود. گرت بيل اولين بازيکن در تاريخ ليگ قهرمانان است که در بازي فينال به عنوان يار تعويضي راهي زمين مي شود و دو گل مي زند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ليگ قهرمانان رونالدو گرت بيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم

سال 2007 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2006/07، دو تیم میلان و منچستریونایتد در شب بارانی ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با گل های کاکا، سیدورف و جیلاردینو به سود میلان به پایان رسید.

دانلود (28.6MB)

دیگر خبرها

  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • فقط از مسی برآمده بود؛ رکورد فوق‌العاده جیدون سانچو در لیگ قهرمانان اروپا / عکس
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده