Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این مناجات‌خوانی با عنوان «سِحر سَحر» و به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری انجمن موسیقی ایران و معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر، چهارشنبه نهم خرداد از ساعت 15 تا 17 در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

«سِحر سَحر» با حضور احد ملکی(آذربایجان)، محمدرضا اسحاقی(مازندران)، حمیدالله سیدزاده(سراوان)، میرزا زبردست(بوشهر) برگزار می‌شود و هوشنگ جاوید نیز به عنوان کارشناس مجری، گرداننده این مراسم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در ماه مبارک رمضان امسال نیز همچون سایر نقاط کشور، تاکنون با همکاری انجمن موسیقی استان‌های خراسان رضوی، مازندران و شیراز و با حضور هنرمندانی همچون وحید تاج، محمد معتمدی، عبدالحسین مختاباد، بامداد فلاحتی و اساتید آواز استانی، ویژه‌برنامه‌‏های مناجات‌خوانی برگزار و یا در حال برگزاری است.

یادآور می شود؛ حضور عموم مردم در برنامه «سِحر سَحر» آزاد است و علاقه مندان می توانند به منظور حضور در این برنامه به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی مناجات خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد