Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت: با هدف معرفی بهتر شهرستان پیشوا به عنوان مبداء قیام ۱۵َ خرداد ۴۲ و زنده نگه داشتن یاد شهداء و جانبازان، یادواره ادبی ۱۵ خرداد ۴۲ در چهار بخش شعر ، داستان، رمضان، و حمایت از کالای ایرانی برگزار می شود.

 

اميرحسين طاهری افزود: تاکنون بیش از نهصد اثر ادبی به دبیرخانه ای یادواره ارسال شده است و در برگزاری آن، مراکز علمی شهرستان و مسئولان اداره های فرهنگ و ارشاد جنوب شرق استان تهران نیز همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مراسم رونمایی از پوستر یادواره ادبی ۱۵خرداد ۴۲ روز دوشنبه مورخ هفتم خرداد در کتابخانه ۱۵خرداد شهرستان پیشوا با حضور مسئولان  و ادب دوستان برگزار خواهد شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا افزود: این یادواره پنجشنبه دهم خرداد باسخنرانی دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار قرآن شیخ جنید حرم مطهر حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) پایان میابد.

مردم شهر مقدس پیشوا همزمان با شنیدن خبر دستگیری امام خمینی در سال 42 که مصادف شده بود با مراسم بنی اسد ویژه سوگواری امام حسین ع در صحن مطهر حرم حضرت جعفربن موسی ع، کفن پوش دست به قیام می زنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پیشوا قیام یادواره منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۹۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان