Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@21:58:43 GMT

اجرای طرح «افطار روزه‌دار» در 64 کشور

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۰۵۵۵۳

اجرای طرح «افطار روزه‌دار» در 64 کشور

 

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العین؛ موسسه خیریه «محمد بن رشد آل مکتوم» در ماه رمضان امسال چند طرح خیریه را برای مسلمانان بی‌بضاعت در 64 کشور اجرا کرد.

56 هزار و 506 خانواده از طرح مذکور بهره‌مند شدند. همچنین برای اجرای این طرح 12 میلیون و 170 هزار درهم بودجه هزینه شده است.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی گفت: موسسه خیریه «محمد بن رشد آل مکتوم» طرح افطار روزه‌دار را در تعدادی از کشورهای عربی و اسلامی و بعضی از کشورهایی که مسلمانان در آن ساکن هستند، اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلسطین، اردن، لبنان، سوریه، عراق، مصر، سودان، تونس، مراکش، موریتانیا، کشورهای عربی مشمول این طرح هستند و افغانستان، پاکستان، قزاقستان، اندونزی، تاجیکستان، هند، ژاپن و تایلند کشورهای آسیایی مشمول طرح هستند.

همچنین طرح مذکور در کشورهای آفریقایی مثل غنا، سنگال، اتیوپی، برزیل، اوگاندا نیز اجرا شده است.

کانادا، ایالات متحده، اسپانیا، برزیل و کوزوو نیز از دیگر کشورهایی هستند که از این طرح بهره‌مند شدند.

موسسه خیریه «محمد بن رشد آل مکتوم» طرح خیریه افطار روزه‌دار را با کمک سفارت‌خانه‌ها و جمعیت‌ها و موسسات خیریه هر کشور اجرا می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: امارات رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۰۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین