Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی یکشنبه‌شب در جشن گل‌ریزان در ساری بابیان اینکه مراسم گل‌ریزان فرصتی برای شاد کردن و رضایت خداوند و خلق است گفت: قضات باید برای حبس مجازات جایگزین در نظرگیرند تا افراد به دلیل مسائل مالی زندانی نشوند.

استاندار مازندران در این مراسم برای آزادی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد ۵۰ میلیون تومان کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی‌اکبر یساقی نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور نیز از گل‌ریزان به شکرریزان تعبیر کرد و گفت: در این مراسم باید دامن و عطری از گل نصیبمان شود و نوعی نشاط معنوی کسب کنیم.

وی با اظهار اینکه گل‌ریزان درواقع مراسم گفتگو و وعظ است افزود: گل‌ریزان بهترین مراسم به شمار می‌رود و اثر آن تا مدت‌ها در دل ماندگار خواهد بود.

یساقی ادامه داد: ستاد دیه خوش‌نام و مورد اعتماد مقام معظم رهبری و مسئولان کشور است و امسال ۴۰۰ میلیون تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شده است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه کشور ادامه داد: مراسم گل‌ریزان برای نهادینه شدن نیازمند حمایت مردم و خیران است و روش خوبی برای حمایت از زندانیان نیازمند مالی و جرائم غیر عمد است.

وی با تأکید براینکه باید برابر زندانیان و خانواده‌های آنان متواضع بود، این مراسم را دارای خیروبرکت معنوی یادکرد.

کد خبر 4307772

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران محمد اسلامی مراسم گلریزان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه بیرجند مشهد یاسوج خطبه های نماز جمعه خرم آباد بارش باران سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه، گروهی از معلمان نیکوکار در اقدامی انسان دوستانه با اهدای پنجاه میلیون تومان در پرداخت بدهی یک نفر معلم که با بدهی مالی در زندان به سر می‌برد، سهیم شدند.

همچنین این زندانی ۵۱ ساله که جز زندانیان جرایم غیرعمد بود، پس از راه اندازی یک شرکت دچار مشکلات مالی شده، حتی منزل مسکونی‌اش را هم فروخته و پس از زندانی شدن و جدایی همسرش، فرزندانش در شرایط معیشتی نامساعد به سر می‌بردند.

زندانی یاد شده با پرداخت مبلغ اهدایی از سوی معلمان و کمک‌های نیکوکاران دیگر استان، عصر امروز آزاد شده و نزد فرزندانش باز خواهد گشت.

شایان ذکر است خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6094342

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر