Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین گروسی صبح دوشنبه در جمع روحانیون و قاریان قرآن ملایر از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ۳۰ مسجد شهرستان ملایر خبر داد.

حجت الاسلام گروسی افزود: طی هماهنگی انجام شده با هیئت امنای ۳۰ مسجد محوری و همکاری اساتید و قاریان و همچنین شورای قرآن کریم و مراکز و موسسات قرآنی؛ مراسم جزء خوانی در ۳۰ مسجد محوری شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از خادمان و متولیان قرآنی شهرستان ملایر که در اجرای مراسم جزء خوانی همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد و از مجموع روحانیون خواست سبک زندگی مجتبوی را در منابر و سخنرانی های خود تبلیغ کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی ملایر با تاکید بر اینکه رفتار و کردار مسلمانان باید شبیه به ائمه معصومان (ع) باشد، گفت: برای پیروی از سبک زندگی ائمه اطهار (ع) به خصوص امام حسن(ع) نیاز به اطاعت عملی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این قبیل مفاهیم باید در بین جوانان نهادینه شود.

حجت الاسلام گروسی تقوای الهی را از راه های ترویج معنویات در هر انسان عنوان کرد و اظهارداشت: باید سبک زندگی اهل بیت (ع) در جامعه نهادینه شود.

وی اظهار داشت: ایجاد صلح و دوستی و اصلاح ذات البین از ویژگی های ممتاز و ارزنده سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) بوده که در طول دوران با برکت زندگی این امام وجود داشته است.

کد خبر 4307890

منبع: مهر

کلیدواژه: امام حسن مجتبی ع قرآن ملایر ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد کرمانشاه مشهد خرم آباد یاسوج خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران قارچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۱۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی