Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@00:05:50 GMT

کفاشیان: باید به سمت حرفه ای شدن پیش رفت

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۲۵۵۰

کفاشیان: باید به سمت حرفه ای شدن پیش رفت

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال دقایقی را سخنرانی کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری حرفه ای فوتبال گفت: با پیگیری های کمیته آموزش و حمایت فدراسیون این دوره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط خوبی که فدراسیون ایران با فدراسیون دانمارک دارد باعث شده تا ازلحاظ علمی و آموزشی تبادلات خوبی صورت بگیرد. از شما مربیان می خواهم که با حضور در چنین دوره هایی نهایت استفاده را ببرید چرا که آخرین قوانین ، دانش،؛ تجربه و علم به روز دنیا توسط برترین مربیان در اختیارتان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم همچنان در صدر آسیا قرار داشته باشیم باید به سمت حرفه ای شدن پیش رویم. همانطور که دوره های مربیگری حرفه ای برای مربیان برگزار می شود باید مدیران و باشگاهها را نیز به سمت حرفه ای شدن سوق دهیم. باید نگاه سلیقه ای و سنتی در باشگاهها از بین برود و با حرفه ای سازی باشگاه ها و ایجاد شرایط مناسب برای مربیان، بتوانیم در مسیر رشد و موفقیت قرار بگیریم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرس: مشغول جراحی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی اظهار داشت: مراسم غمناکی است. او از همه نظر مرد خاصی بود. اخلاق، رفتار، کردار، مردمداری، سلامت، وفاداری و قدرشناسی خصوصیاتی است که خیلی کم در همه دیده می‌شود اما در او بود. خدا به او نعمتی داده بود که او را خاص کرده بود.

او ادامه داد: به قول شماها، صدای او مخملی بود. من از قبل انقلاب صدای او را می‌شنیدم، حالم خوب می‌شد. خودم که وارد ورزش شدم، از او معرفت و بزرگی یاد گرفتم. دلم می‌خواهد مردم قدر انسان‌های بالیاقت مثل اسکویی را بدانند. من 39 سال است که در خدمت ورزش هستم و از خبرنگار، گوینده و گزارشگر آدم‌های زیادی دیدم اما او از آن دسته بود که تک بود. روحش شاد باشد.

مهدی دادرس در واکنش به حکم صادر شده در راستای اتفاقات بازی دو تیم پرسپولیس-سپاهان توضیح داد: خواهشا از خلاف حمایت نکنید. حرفه‌ای یا غیر حرفه‌ای ندارد. یک خلافی صورت گرفته و کمیته انضباطی هم با قاضیان عالی رتبه‌ای که دارد حکم داده. جراحی، خون‌ریزی و درد دارد و اجازه دهید این جراحی در فوتبال صورت بگیرد. اینکه ما در ساختار ورزشگاه‌داری حرفه‌ای نیستیم، دلیل خوبی نیست. محرومیت آن پیرمرد هم که ثبت شده و اگر اعتراض کند در کمیته استیناف تصمیم خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند