Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان گفت: برای اولین بار بن خرید با تخفیف ۷۰ درصدی ویژه پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان توسط معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان توزیع می شود.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی پس از بازدید از غرفه اداره کل اوقاف استان اصفهان در پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن عترت با اعلام این خبر اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده برای اولین بار کارت بن خرید پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت به ارزش ۱ میلیون ریال از طریق ستاد برگزاری نمایشگاه در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان بین علاقندان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: افراد علاقمند می توانند با پرداخت ۳۰۰ هزار ریال این بن کارت را خریداری کنند و از کلیه محصولات مکتوب و نرم افزاری که از اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی مجوز دارند و در این نمایشگاه نیز ارائه می شوند خرید نمایند.

معاون قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ۵۰۰ هزار ریال از این اعتبار از بودجه معاونت قرآن و عترت اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان تامین می شود ۲۰۰ هزار ریال نیز مربوط به تخفیف غرفه داران و شرکت ها و موسسات حاضر در این نمایشگاه می باشد که این موضوع برای اولین بار است که در طول برگزاری پانزده دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اجرا می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی افزود: این بن کارت ها از روز دوشنبه ۷ خرداد ماه تا روز جمعه ۱۱ خرداد ماه در اختیار بازدید کنندگان قرار داده می شود.

براساس این گزارش در غرفه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان طرح وقف مصحف شریف، ثبت نام طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، ثبت نام در دوره آموزش حفظ مجازی قرآن کریم، طرح جذب مربیان قرآنی و همچنین جذب خادمان افتخاری برای بقاع متبرکه، ایستگاه همه واقف باشیم، ارائه کتب ادعیه مذهبی وجود دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بن خرید کتاب نمایشگاه نمایشگاه قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی