Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@19:02:46 GMT

گرد وغبار ادارات ریگان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۲۳۰۸۱

گرد وغبار ادارات ریگان را تعطیل کرد

تشدید گرد و غبار، ادارات و سازمان های اجرایی شهرستان ریگان را به تعطیلی کشاند و برخی شهروندان هم به علت مشکل تنفسی راهی مراکز درمانی شدند.

ایران آنلاین / «امین باقری»، فرماندار شهرستان ریگان افزود: با افزایش گرد وغبار و بروز مشکلات تنفسی برای مردم و کارکنان دستگاه های اجرایی، ناچار به تعطیلی ادارات این شهرستان شدیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به دلیل مسدود شدن راه ارتباطی 14روستا از اهالی این روستاها اطلاعی در دست نداریم .

فرماندار ریگان از اعزام 5 گروه امدادی به مناطق محاصره در گرد و غبار و شن های روان خبر داد و افزود: طوفان شن وگرد وغبار موجب محاصره 53 روستای این شهرستان نیز شده است.
باقری گفت: تشدید گرد و غبار در ریگان بر بیماران تنفسی این شهرستان افزوده و 23نفر را راهی مراکز درمانی کرد. بر اثر گرد و غبار شدید و پایین آمدن شعاع دید افقی تردد در مسیر ریگان - نرماشیر و ریگان - چابهار به کندی انجام می شود.
تاکنون 5 هزار هکتار از کانون های بحران فرسایش بادی در ریگان مالچ پاشی و700هکتار نهالکاری در این شهرستان انجام شده که به دلیل شرایط بحرانی این شهرستان ناکافی است ./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۲۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ فخرالدین رستم پور افزود: در راستای اجرای این طرح  با خودروهای فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره آمیز در معابر درون و برون شهری شهرستان برخورد می شود.

وی گفت: در  راستای تدابیر  فرمانده محترم انتظامی استان  و براساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت اجرایی شده است.

رستم پور با بیان اینکه قانون برای متخلفان در این زمینه محکومیت هایی را در نظر گرفته است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر کس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط ماموران انتظامی، پرونده قضایی برای فرد متخلف تشکیل شده و برای ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پلیس اجازه نمی دهد عده معدودی به هر بهانه و انگیزه ای امنیت و نظم عمومی را خدشه دار کنند، گفت: پلس قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

رستم پور افزود: از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند و خادمان خود را برای تداوم امنیت پایدار یاری کنند.

رستم پور افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 

دیگر خبرها

  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در میاندوآب
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است