Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

پس از قهرمانی رئال مادرید ، مارسلو بخشی از تور دروازه را به عنوان بادگاری برید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید در شب درخشش بیل ، مهاجم ولزی خود لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان اروپا شکست داد و توانست برای سومین سال پیاپی قهرمان این بازی‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول در کی‌یف برگزار شد و سفیدپوشان با پیروزی سه بر یک عنوان قهرمانی را به دست آوردند.
سیزدهمین قهرمانی کهکشانی ها که سومین قهرمانی پیاپی آن‌ها با سرمربیگری زیدان در لیگ قهرمانان محسوب می‌شد که از این جهت برای اولین بار در تاریخ رقم خورد تا نام رئال مادرید و سرمربی‌اش زین‌الدین زیدان در برگی زرین از تاریخ فوتبال نوشته و مرد فرانسوی تاریخ‌ساز شود. پیش از این تیم‌های آژاکس در سال‌های ۳-۱۹۷۱ و بایرن مونیخ در سال‌های ۶-۱۹۷۴ سه بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند اما با این تفاوت که برخلاف رئال مادرید، این افتخار را با یک مربی کسب نکرده‌اند.
در پایان این دیدار مارسلو مدافع برزیلی کهکشانی ها بخشی از تور دروازه را به عنوان یادگاری پاره کرد که کلیپ آن تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید مارسلو رئال مادرید فینال لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا لیورپول مارسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۱۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!