Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز چرخ پلی اکریل می‌چرخد به همت همه مسئولان خصوصاً استاندار است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مبارکه، زهرا سعیدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه، با بیان اینکه مردم شهرستان مبارکه با وجود مشکلات متعدد خیلی صبور و استوار هستند، اظهار داشت: مردم مبارکه همه جا نشان داند که پای نظام ایستانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اولویت اول فرماندار جدید بومی پذیری باشد، افزود: تا کنون زحمات زیادی کشیده شده و خدمات باید شایسته این مردم و شهرستانی که بیش از 350 صنعت دارد، باشد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس ادامه داد: فشار بیکاری و برخی مشکلات بر روی نماینده، امام‌ جمعه و فرماندار مبارکه شاید بیشتر از شهرستان‌های دیگر است و از فرماندار جدید خواهش می‌کنم که به‌دوراز حاشیه‌ها تلاشان را در جوان‌گرایی، بومی‌پذیری و رعایت حال کشاورزان باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهرستان مبارکه مشکلات زیادی دارد که پلی اکریل یکی از آن‌هاست، بیان کرد: پلی اکریل مشکلی ملی است و در بدو ورود حقیر تابوت آن را می‌خواستد خاک کنند که و اگر امروز چرخ پلی اکریل می‌چرخد به همت همه مسئولان خصوصاً استاندار است.

سعیدی پایانه باربری را دومین مشکل اساسی شهرستان مبارکه عنوان کرد و گفت: جلساتی طی دو روز گذشته در تهران برای رانندگان با وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون برگزار کردیم و نخستین کسی که مشکل بیمه رانندگان را پیگیری کرده بنده بودم.

وی اظهار داشت: زیان‌آورترین دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، دانشگاه‌های آزاد مبارکه و مجلسی است و باید به داد این 2 دانشگاه رسید.

مبارکه بیش از 30 هزار کارگر دارد

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان مبارکه در این مراسم با بیان اینکه مبارکه یکی از شهرستان‌های فعال در زمینه‌های مختلف پس از پیروی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: شهرستان مبارکه 570 شهید و یک‌هزار و 552 جانباز تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و در حال حاضر 6 هزار و 600 دانشجو در مراکز دانشگاهی در شهرستان مشغول تحصیل هستند.

جواد سلطانی افزود: بیش از 30 هزار کارگر در 450 واحد صنعتی و 12 هزار بهره‌بردار کشاورزی مشغول به کارند و در حوزه حمل‌ونقل بیش از 80 شرکت حمل‌ونقل بار و بیش از 3 هزار کامیون و تریلر مشغول به فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: آثار تاریخی زیادی از جمله غار قلعه بزی با قدمت بیش از 2 هزار سال در این شهرستان تاریخی وجود دارد.

سرپرست سابق فرمانداری مبارکه بیان کرد: 11 سال در شهرستان مبارکه در سمت‌های شهردار، بخشدار، معاون فرماندار و سرپرست فرمانداری، خدمت گذار این مردم فهیم، انقلابی و شهیدپرور شهرستان مبارکه بوده‌ام.

وی با تأکید بر اینکه در طول این 10 ماه سرپرستی، به توکل خدا و رعایت اصول قانون داری، صداقت امانت‌داری، پاسخگویی و هماهنگی و همدلی و احترام به مردم و مسئولان و حقوق شهروندی تلاش خود برای خدمت به مردم انجام داده‌ام، خاطرنشان کرد: همیشه سعی کردم پاسخ درست و قانع‌کننده‌ای برای مراجعه‌کننده داشته باشم.

سلطانی ادامه داد: 400 جلسه کاری در این 10 ماه برگزار کردیم و مشکلات مردم و دستگاه‌های مختلف را بررسی و تا حدودی برطرف کرده‌ام و هر هفته به همراه برادران در سپاه بازدید از خانواده معزز شهدا و جانبازان عزیز در برنامه کاری‌ام بود.

وی با بیان اینکه تثبیت و توسعه اشتغال از اولویت‌های مدیریت شهرستان بوده است، گفت: اعتباراتی از استانداری برای مبارکه اختصاص داده شد. برای اشتغال خانگی 1.3 میلیارد تومان اختصاص یافت که 82 درصد آن جذب شد. در زمینه اشتغال فراگیر 50 میلیارد تومان اختصاص یافت که 260 درصد از آن جذب شد و اشتغال پایدار روستایی، 4 میلیارد ریال بوده که 100 درصد جذب‌ شده است.

سرپرست سابق فرمانداری مبارکه با بیان اینکه پایانه باری شهرستان مبارکه جزء پایانه‌های بزرگ استان و کشور است و مشکلاتی دارد، خاطرنشان کرد: برای مشکلات رانندگان جلسات متعددی در شهرستان با حضور صنف‌های کامیون داران برگزارشده است که در روزهای آینده بخشی از این مشکلات رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فضای سیاسی مبارکه ضمن پویایی لازم آرام بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم، ائمه جمعه، نماینده، شهرداری و دهیاران، مدیران ادارات، خانواده شهدا و ... به خاطره همه حمایت‌هایشان از مجموعه دولت در شهرستان داشتند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

مسئولان کشور باید نگاه امام (ره) را به دولت و حکومت داشته باشند

امام‌جمعه مبارکه نیز در این مراسم بابیان اینکه فلسفه تشکیل دولت، مشکل زدایی از مردم است، اظهار داشت: مشکل مردم مشکل دولت اس و تلاش دولت برای رفع مشکل ایجادشده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی با تأکید بر اینکه مشکل مردم را مشکل خودتان بدانید، خاطرنشان کرد: یکی از آرزوهای ما، حضور و ساکن شدن مسئولان در شهرستان و منطقه است.

وی با بیان اینکه مردم ولی‌نعمت ما مسئولان هستند نه ما ولی‌نعمت مردم، گفت: پست و مقام ما از مردم و همه این مسئولیت‌ها از برکت خون شهدا است.

امام‌جمعه مبارکه تصریح کرد: نگاهی که امام خمینی (ره) به حکومت و دولت داشتند را باید امروزه مسئولان کشور هم همان نگاه را داشته باشند.

به گزارش تسنیم، حمید عصار زادگان به‌عنوان فرماندار معرفی و از زحمات فرماندار سابق، علی‌اصغر ذاکری و سرپرست فرمانداری، جواد سلطانی تقدیر شد.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد