Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@15:26:54 GMT

قیمت جدید شیر به زودی‌ تعیین می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۳۳۵۴۶

قیمت جدید شیر به زودی‌ تعیین می‌شود

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شیرخام براساس قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و قانون تضمین محصولات کشاورزی به صورت تضمینی خریداری می‌شود که براین اساس دولت هرساله قیمت تمام شده و سود منطقی دامداران را در تولید هر کیلوگرم از این محصول محاسبه و اعلام می‌کند تا مبنایی برای خرید این محصول پروتئینی از سوی کارخانه‌های لبنی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی رضایی - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام - در این باره گفت: نرخ خرید تضمینی شیرخام که پیش از این ۱۴۴۰ تومان بود مجددا مورد محاسبه قرار گرفت و نرخ پیشنهادی جدید را به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و ستاد تنظیم بازار ارسال کردیم تا با محاسبه دوباره قیمت تمام شده بتوانیم نرخ جدید آن را به تصویب برسانیم.

وی افزود: طی سال‌های گذشته و پس از آنکه نرخ خرید تضمینی شیرخام در سال گذشته به ۱۴۴۰ تومان افزایش یافته بود، هیچ نرخ جدیدی برای این محصول تصویب نشد، در حالی که هزینه تمام شده برای تولید هر کیلوگرم شیرخام برای دامداران افزایش یافته و آنها با این وضعیت متضرر می‌شوند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام افزود: گرچه کارخانه‌های لبنی معتقدند که قیمت تمام شده برای تولید لبنیات نیز بالاتر رفته و برای آنها از نظر اقتصادی به صرفه نیست که قیمت شیرخام را افزایش دهند، اما امیدواریم با تصویب و ابلاغ نرخ جدید خرید تضمینی شیرخام از دامداران بتوانیم از آنها حمایت کنیم و قطعا تدبیر در این زمینه برای متضرر نشدن صنایع لبنی نیز اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: لبنيات شیرخام ستاد تنظيم بازار دامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۳۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۵ هزار

کد خبر 848343 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید