Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، ولی الله چراغی امروز سه شنبه در سومین جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی کردستان که در سالن جلسات اداره کل دادگستری استان تشکیل شد،  گفت: پروژه مجتمع صنوف آلاینده سقز ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، با این وجود سازمان جهاد کشاورزی در راستای قانون حفظ اراضی کشاورزی نسبت به تغییرکاربری زمین اختصاص داده شده به این پروژه شکایت کرده و مانع از ادامه عملیات اجرایی آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پروژه مذکور دارای ۴۰۰ مغازه است که بهره برداری از آن زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر از جوانان سقزی  را فراهم خواهد کرد.

وی اظهارداشت: گاها مدیران ادارات استان تصمیمات خود را به طور شفاهی در جلسات متعددی هم چون رفع موانع تولید بیان و سرمایه گذار را تشویق به فعالیت اقتصادی می کنند.

معاون قضایی دادگستری کردستان ادامه داد: فعال اقتصادی هم به امید حمایت مدیران کار خود را آغاز می کند و متاسفانه گاها در زمانی که کار به مراحل نهایی می رسد بر علیه او اقامه دعوی می کنند.

چراغی اضافه کرد: این نوع برخورد دستگاه های اجرایی با سرمایه گذارانی که میلیاردها تومان در پروژه ای سرمایه گذاری کردند به نفع استان نیست.

وی به مشکل کارخانه آرد بیجار و مجتمع گردشگری زریوار هم اشاره کرد و اظهارداشت: قطعات  وتجهیزات مورد نیاز این کارخانه از خارج کشور وارد شده، صاحبان این واحد بدون ترخیص نهایی از سوی گمرک اقدام به شکستن پلمپ و نصب دستگاه ها کردند وهمین باعث شکایت گمرک از این واحد شده است.

وی بیان کرد: اکثر واحدهای تولیدی استان از بانک ها تسهیلاتی دریافت کردند که شکایت ادارت و نهادهای مختلف ازاین واحدها و توقف فعالیت آنها منجر به تاخیر در پرداخت تسهیلات و در نتیجه توقیف اموال آنها می شود.

معاون قضایی دادگستری کردستان افزود: نمونه های زیادی در سایر استان های کشور بوده که دادستان با صدور دستوراتی مانع از توقف فعالیت، فروش و مزایده واحد تولیدی توسط بانک ها شده است.

چراغی بیان کرد: قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی هم تغییر کاربری را مطلقا ممنوع نکرده است ومی طلبد در راستای عمل به منویات رهبری وحمایت از تولید داخلی با دید بازتری به مسائل نگاه شود.

وی اظهارداشت: نیاز است که دراستان برای نظارت بر تصمیمات اداری فکر اساسی و تدبیری اندیشیده شود.

وی عنوان کرد: کمتر از ۱۰ درصد اراضی شرکت شهرک های صنعتی استان دارای سند مالکیت هستند و انتظار می رود در این رابطه تا پایان سال به میانگین کشوری برسیم.

کد خبر 4309281

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی شهرستان سقز بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد مشهد یاسوج خرم آباد بیرجند خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران مراسم گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،مدیرکل استاندارد کردستان گفت: این طرح با محور‌های نظارت بر کیفیت کالا‌ها و خدمات، در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، پایانه‌های مسافربری، مراکز اقامتی، میادین میوه و تره‌بار، و مراکز فروش شیرینی و آجیل، در حال اجراست.
وزیری افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه "مردم دار" گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهاد‌های ارزیابی انطباق را اطلاع دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸ هزار و ۸۵۰ کلاس در استان تهران نیازمند نوسازی هستند
  • تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت فرودگاه ها نیازمند ۳۰ همت منابع مالی است
  • اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات
  • تولید نیازمند سرمایه در گردش؛ بانک ها همراهی نکردند
  • نوسازی ۵۸۰۰ پلاک فرسوده تهران در سال ١۴٠٢ | تصمیمات تازه برای اطراف برج‌های آتی ساز
  • مدیران و کارکنان در برابر مسوولیت خود امانتداری کنند
  • در آخرین جلسه شورای اداری کردستان چه گذشت؟
  • تشریح خدمات دولت سیزدهم در کردستان به نقل از استاندار
  • استاندار کردستان خدمات دولت سیزدهم را در کردستان تشریح کرد
  • جشن گلریزان ستاد دیه کردستان برای آزادی زندانیان نیازمند برگزار شد