Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مظفر ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مسیر رینگ چهارم ترافیکی از شهر اصفهان و شش شهر اطراف و بخشی از فرمانداری عبور می‌کند.

وی بیان داشت: طول مسیر رینگ چهارم ۷۸.۲ کیلومتر و عرض آن در هر باند ۱۹ متر و ۶۰ سانتی متر است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان اعلام کرد: رینگ چهارم ترافیک در دو باند تعبیه شده است که ۴۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان، ۲۸.۶ کیلومتر در محدوده شهرهای اطراف و ۳.۸ در محدوده فرمانداری است.

آغاز عملیات اجرای رینگ چهارم ترافیکی در سه منطقه شهرداری

وی هزینه کل اجرای پروژه رینگ چهارم را دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شهرداری اصفهان نمی‌تواند تمام بودجه را تأمین کند و همکاری استانداری و شهرداری شهرهای در مسیر رینگ را می طلبد.

مظفر با بیان اینکه در طول مسیر رینگ چهارم ۲۳ تقاطع احداث می شود، افزود: امسال عملیات اجرای این پروژه را به صورت جدی با هدف حل معضل ترافیک شمال شرقی شهر اصفهان در مناطق ۱۴، ۱۰ و ۷ آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: شهرداری اصفهان برای احداث ادامه رینگ در محدوده دولت آباد به مشکلاتی در دولت آباد برخورد کرده از این رو پیشنهاد احداث یک مسیر اتصال فرعی ادامه بلوار فرزانگان به رینگ را داده است تا خودروهای سنگین وارد خیابان بعثت و نقشینه نشوند.

معاون عمران شهرداری اصفهان گفت: تا نیمه اول سال آینده در صورت تامین اعتبار، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان تکمیل و پروژه تقاطع شهید اردستانی نیز تا دو ماه آینده آغاز شود.

رفع ترافیک باغ رضوان و جی با احداث تقاطع کارخانه قند

وی ادامه داد: احداث تقاطع کارخانه قند یکی دیگر از پروژه ها است که بر روی معماری آن کار شده که با اجرای این پروژه ترافیک مسیر باغ رضوان و جی را برطرف می کند و۷۰ درصد اهداف ترافیکی را محقق می‌سازد.

مظفر اظهار کرد: برای احداث رینگ چهارم ۳۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امید است با اصلاح بودجه این سه پروژه را انجام دهیم.

وی افزود: ۱۵ میلیارد تومان از بودجه سال گذشته تامین اعتبار شده و در مجموع ۵۰ میلیارد تومان برای رینگ چهارم در سال جاری اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پروژه رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان گفت: مطالعات رینگ چهارم از سال ۸۸ آغاز و جلسات متعددی در ارتباط با اجرای آن برگزار شده است.

وی با اشاره به پروژه پیاده راه سازی چهارباغ، گفت: پیاده راه سازی چهارباغ با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان تا نیمه اول سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، اما نکته حائز اهمیت این است که در پیاده راه سازی چهارباغ هیچ حرکتی بدون هماهنگی با میراث انجام نمی شود.

کد خبر 4309520

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی شهرداری اصفهان بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان شهرکرد مشهد یاسوج خرم آباد بیرجند خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران مراسم گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم

مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان گفت: آسفالت خیابان سلمان به مساحت ۲۲ هزار مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها، ایجاد و مدیریت معابر است که تسهیل در تردد شهروندان و وسایل نقلیه را در پی دارد و ترافیک را روان می‌سازد.

وی با بیان اینکه خیابان سلمان یکی از خیابان‌های مهم منطقه ۱۵ و به‌نوعی درگاه ورودی منطقه ۱۵ از سمت شمال منطقه است، افزود: در راستای افزایش رضایت‌مندی شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری، اجرای آسفالت این خیابان، اواخر سال گذشته در دستور کار این منطقه قرار گرفت که با توجه به تعطیلات نوروزی، این پروژه در هفته جاری به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه علاوه بر اجرای آسفالت خیابان سلمان به طول ۱.۵ کیلومتر، خط‌کشی ترافیکی این خیابان نیز به میزان ۵ هزار متر انجام شده است، ادامه داد: این پروژه با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در مساحتی حدود ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

نظری‌پور افزود: پروژه اجرای آسفالت بلوار میلاد نیز با استفاده از ۶۵۰ تن آسفالت، در عرصه شش هزار متر مربعی اجرا شد.

وی تصریح کرد: اجرای آسفالت خیابان سلمان و بلوار میلاد با اعتباری معادل ۵۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 747726

دیگر خبرها

  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی