Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@14:18:16 GMT

دستور پخت کوکو گوشت کوبیده

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۴۳۰۱

دستور پخت کوکو گوشت کوبیده

این کوکو یکی از راحت‌ترین کوکو‌های ممکنه، چون گوشت کوبیده اش از قبل آماده شده. طرز تهیه گوشت کوبیده رو میتونین در مطلب تهیه آبگوشت ببینین. اول از همه بهتره باز هم گوشت کوبیده رو با گوشتکوب بکوبین تا خوب یکنواخت بشه.

سرویس سبک زندگی فردا: خوبی آبگوشت اینه که کلی مشتقات داره و اگه حوصله آشپزی ندارین بد نیست آبگوشت بپزین البته یکم بیشتر از حد معمول، چون بعدش یه دو سه روزی میتونین ازش استفاده کنین مثلا گوشت کوبیده اش خودش یه وعده غذایی کامله و علاوه بر اون میتونین با استفاده از گوشت کوبیده اش یه کوکو (شامی) خیلی خوشمزه درست کنین که مزه اش واقعا حرف نداره و بهتون پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مواد لازم برای تهیه کوکو گوشت کوبیده
۲ پیمانه گوشت کوبیده
۲ عدد تخم مرغ
نمک، فلفل و زرچوبه به مقدار لازم

مراحل تهیه کوکو گوشت کوبیده
این کوکو یکی از راحت‌ترین کوکو‌های ممکنه، چون گوشت کوبیده اش از قبل آماده شده. طرز تهیه گوشت کوبیده رو میتونین در مطلب تهیه آبگوشت ببینین. اول از همه بهتره باز هم گوشت کوبیده رو با گوشتکوب بکوبین تا خوب یکنواخت بشه.

کوبیدن گوشت کوبیده

حالا به ازای هر یک پیمونه گوشت کوبیده یک عدد تخم مرغ اضافه کنین البته بهتره تخم مرغ هارو کم کم اضافه کنین، چون ممکنه کوبیده‌های مختلف از نظر انسجام با هم فرق داشته باشن و مایه به خاطر تخم مرغ اضافی خیلی رقیق بشه.
 
اضافه کردن تخم مرغ

حالا نمک، فلفل و زرچوبه هم اضافه کرده و مایه رو خوب هم میزینم در صورتی که مایه در حدی انسجام داشت که میتونستین قاشق قاشق ازش بردارین تا یه شکل شامی سرخ بشه. شکل شامی سرخش کنین و در صورتی که انسجامشون کمتر بود میتونین کلش رو داخل ماهیتابه بریزین تا یه تکه کوکویی بشه.

مایه کوکو

حالا داخل یه ماهیتابه نچسب به مقدار کافی روغن بریزین و وقتی روغن داغ شد مایه کوکو (شامی) رو اضافه کنین. چون مایع من از انسجام خوبی برخوردار بود قاشق قاشق ازش برداشتم و شکل شامی توی روغن گذاشتمش. بعد شعله ور ملایم میکنیم و در ماهیتابه رو هم میذاریم تا کوکو (شامی) خوب مغز پخت بشه.

گذاشتن کوکو‌ها در ماهیتابه

وقتی کوکو ما خودش رو گرفت برش میگردونیم تا طرف دیگه اش هم طلایی بشه و در این مرحله در ماهیتابه رو باز میذاریم.

سرخ شدن کوکو

در نهایت کوکو (شامی) رو روی دستمال کاغذی میذاریم تا روغن اضافیش گرفته بشه.

گرفتن روغن اضافی کوکو

حالا کوکو گوشت کوبیده خوشمزه ما حاضره.   منبع: 2نفره لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RwI

منبع: فردا

کلیدواژه: دستور پخت غذا آموزش آشپزی شامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت مرغ، امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ شامل ران مرغ، مرغ زنده، مرغ بدون استخوان، فیله مرغ، پا مرغ، مرغ کشتار روز، ران مرغ با پوست و مرغ سبز اعلام شد.

منبع: انتخاب

tags # گوشت مرغ سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طرز تهیه ناز لقمه؛ یک نهار معرکه برای عاشقان شامی کباب (فیلم)
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی