Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:57:39 GMT

افزایش ۱۵ درصدی تماس مردم با ۱۹۷

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۷۷۴۰۲

افزایش ۱۵ درصدی تماس مردم با ۱۹۷

رکنا: تعداد تماس های مردم با سامانه ۱۹۷ در سال ۹۶ بیش از ۱۸ هزار مورد بوده است که افزایش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا مقیمی رییس پلیس Police اگاهی ناجا در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی ناجا اظهار داشت: تعداد تماس های صورت گرفته از سوی شهروندان با سامانه 197 در سال 95 بیش از 15 هزار و در سال 96 بیش از 18 هزار مورد بوده که باید بگویم میزان تماس های دریافتی 15 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس اگاهی ناجا تصریح کرد: طبق گزارشات اعلامی از سوی کارشناسان مربوطه، تقدیر از کارکنان پلیس آگاهی در سراسر کشور 17 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: همواره باید تکریم و احترام به ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
این مقام ارشد پلیس اگاهی افزود: شکایت شهروندان از کارکنان پلیس آگاهی 4 درصد کاهش داشته است.
مقیمی اعلام کرد: با جدیت به انتقادات و شکایات مردم ترتیب اثر داده و رسیدگی به این موارد از جمله اولویت های کاری این پلیس است.
وی گفت: با توجه به اینکه شیوه و شگرد جرایم مختلف با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده پلیس نیز با ارتقاء دانش و مهارت، سعی در مقابله و پیشگیری از جرایم دارد.
رییس پلیس اگاهی ناجا بیان داشت: همواره دیدارهای مردمی در مرکز نظارت همگانی ناجا اثربخش است.
مقیمی گفت: امروز به همراه معاونانم به بیش از 60 درخواست هموطنان در این مرکز رسیدگی و دستورات لازم جهت پیگیری صادر شد، همچنین بخشی از گفتگو و درخواست های مردمی به صورت تلفنی مطرح شد.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین مراجعات امروز مربوطه به تسریع در روند رسیدگی به پرونده های سرقت Stealing بود که در این خصوص دستورات لازم جهت اقدام و بررسی صادر شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

پرونده سیاه برای دبیرستان پسرانه تهران/ اجرای حدود الهی برای ناظم منحرف+فیلم

از وقتی با شوهرخواهرم ازدواج کردم به دردسر افتادم!

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

ترک‌ها ناصر ملک مطیعی را هم صاحب شدند / او در ترکیه 9 فیلم بازی کرده بود

ماجرای خلوت 2 پسرخاله کنار دیگ نذری / این جوان از مادرش طلب دعا کرد

کار زیبای بچه ۹ ساله برای نجات برادر بیمارش+ تصاویر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

شوخی احمقانه یک مسافر در هواپیما11 مجروح بر جای گذاشت

بهروز وثوقی با اشرف رابطه داشت! / روزنامه کیهان نوشت

اعترافات عاملان قتل های گانگستری در مشهد + عکس

بازرس ویژه برای ماجرای آزار کثیف دانش‌آموزان مرزداران تهران+ فیلم

مرگ تلخ جوان ١٦ ساله سنندجی هنگام بازی در شهربازی فرسوده

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police سرقت Stealing پلیس آگاهی تماس افزایش ناجا مردم عکس حوادث فیلم قتل دانش آموزان مدرسه تهران جوان بچه دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران

مطابق با آمار صندوق بین‌المللی پول، تولید نفت ایران در سال گذشته میلادی (۲۰۲۳) با افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۳.۱ میلیون بشکه در روز رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آماری که صندوق بین‌المللی پول از اقتصاد ایران منتشر کرده، بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته رشد قابل توجه ۱۵ درصدی را به ثبت رساند.

طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم رشد بخش نفتی اقتصاد ایران دو رقمی بوده است. این بخش در سال ۲۰۲۱ رشد ۱۰.۱ درصدی، در سال ۲۰۲۲ رشد ۱۰ درصدی و در سال ۲۰۲۳ رشد ۱۵ درصدی داشته است.

بر اساس این آمار، تولید نفت ایران در سال ۲۰۲۳ با افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به ۳.۱ میلیون بشکه در روز رسید. پیش بینی شده است در سال ۲۰۲۴ نیز تولید نفت ایران ۱۰۰ هزار بشکه افزایش یابد و به ۳.۲ میلیون بشکه در روز برسد.

تولید گاز ایران از معادل ۴.۸ میلیون بشکه در روز نفت طی سال ۲۰۲۲ به معادل ۵.۱ میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۲۳ رسید و بر اساس پیش بینی صندوق بین‌المللی پول این رقم در سال ۲۰۲۴ با افزایش ۳۰۰ هزار بشکه‌ای به معادل ۵.۴ میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، ایران ۱.۴ میلیون بشکه در روز طی سال ۲۰۲۳ نفت صادر کرده که ۵۰۰ هزار بشکه نسبت به سال قبل افزایش داشته و انتظار می‌رود در سال جاری نیز ۱۰۰ هزار بشکه به صادرات نفت ایران افزوده شده و به ۱.۵ میلیون بشکه در روز برسد.

ایران در سال ۲۰۲۳ معادل ۳۰۰ هزار بشکه در روز نفت، صادرات گاز داشته که انتظار می‌رود همین رقم در سال ۲۰۲۴ صادرات گاز داشته باشد.

کد خبر 748599

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • تاکسی‌های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • برنامه افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو در سال ۱۴۰۳
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال