Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سید نورالدین صمدانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز امروز، 9 خردادماه گفت: همزمان با اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان از محل موقوفه حاجی میرزا محمود تاجر کازرونی تعداد 300 بسته ارزاق غذایی در قالب برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، عدس، سویا و ماکارونی در میان نیازمندان شیراز توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه واقف نیک‌اندیش حاجی میرزا محمود تاجر کازرونی ثلث اموال خود را به نیت تعزیه‌داری، روضه‌خوانی و عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) وقف كرده است، گفت: در بخشی از متن وقفنامه این واقف نیک اندیش آمده است طی 20 روز و 20 شب مراسم عزاداری و روضه خوانی حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار شود و در این مراسم عزاداران اطعام شوند.
صمدانی ادامه داد: همچنین این واقف یک سوم به نحوی که واقف در زمان حیات خود برنج و روغن به جهت فطور و سحور مؤمنین و مستحقین انفاق کرده است و در ماه مبارک رمضان به كسانی اهدا می‌كرده كه متولی مصروف دارند و به ارباب استحقاق برساند.
وی گفت: برای این نیت ارزشمند واقف آن‌طور که در وقفنامه آمده است قریه شمس‌آباد را قرار داده است به نحوی که درآمد حاصل از املاک این منطقه صرف نیات خیرخواهانه شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شیراز یادآور شد: طی مراسمی این بسته‌های ارزاق به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) اهدا شد.
اتنهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۷۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان