Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@20:44:03 GMT

استعفا منتجب‌نیا از قائم مقامی حزب اعتماد ملی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۱۴۷۰

استعفا منتجب‌نیا از قائم مقامی حزب اعتماد ملی

به گزارش جهان نيوز، پس از استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتماد ملی، رسول منتجب‌نیا نیز از قائم مقامی دبیرکل این حزب استعفا کرد.

متن استعفای رسول منتجب‌نیا به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار حضرت آیت الله جناب آقای کروبی دامت برکاته
با سلام و تبریک و آرزوی سلامتی و قبولی طاعات و عبادات و رفع حصر حضرتعالی و سایر محصوران عزیز
‎در پی حوادث تلخ و ناگوار کنگره باشکوه و تاریخی جمعه ٩٧/٣/٤ که از پیش برنامه‌ریزی شده و موجب توهین و هتک حیثیت افراد زیادی شد و اینجانب با تأکید حضرتعالی و اصرار فراوان اعضای حزب از سراسر کشور، در آن شرکت و سخنرانی کردم و انتشار خبر آن، نامه استعفای جنابعالی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اظهار تأسف شدید از آن چه واقع شده است، بار دیگر یادآور می‌شوم که از آن جا که از سال ١٣٤١ راه سعادت و نجات خود و جامعه را هم در دنیا و هم در آخرت، در حرکت و سلوک در خطّ نورانی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان رهبر و اسوه و انسانی کامل شناختم و همواره گوش به فرمان او و پیرو راه و مرام او بوده و با یاران و نزدیکان واقعی او، دوست و همراه بوده‌ام و چون راه او راه آزادی، دموکراسی، عزّت، سربلندی، صداقت، وفاداری، محبّت و وحدت بود با سایر پیروان او در عرصه های گوناگون چون مجلس، دولت، احزاب و تشکّل های سیاسی با کمال صفا و صمیمیّت همکاری داشته ام و از سال ٦٦ تا ٨٤ در مجمع روحانیون مبارز و از ٨٤ تا ٩٧ در حزب اعتماد ملّی در سطح نفر دوم و جانشین دبیرکل، مسئولیت پذیرفته و آنچه از فکر و اندیشه، عمر، مال، حیثیّت و حتّی مسجد و دانشگاه و ... داشتم در طبق اخلاص گذاشته و تمامی ناملایمات، سختی ها، تلخی‌ها، بی‌مهری‌ها و ظلم و حرمت شکنی‌ها را تحمّل نمودم، چون عقیده و امید داشتم که می‌توانم به مدد الهی و حمایت و تقویت حضرتعالی، پرچم خطّ نورانی، عزّت بخش و انسان ساز امام راحل را در دست داشته و نیروهای لایق و مستعد بویژه جوانان پاک و خداجو را برای زندگی بهتر و آینده ای مؤثرتر، جذب، سازماندهی و تربیت کنم و بحمدالله و المنّه در این راه تا حدّ زیادی موفّق بوده‌ام.

مع الأسف، از سال ٩٣ شاهد زمزمه‌هایی از درون حزب و وسوسه‌هایی از بیرون آن برای متوقّف کردن این حرکت و به انحراف کشاندن این راه با حذف جنابعالی و اینجانب بودم و هرچه اینجانب صبر و شکیبایی، تحمّل و سعه‌صدر، ایثار و خویشتن‌داری به خرج دادم، آن جریان قوّت و وسعت و جسارت بیشتر یافت و سرانجام این مرکز نشر فرهنگ مترقّی اسلام و کانون پرورش و تعالی انسانها به سکوی قدرت‌طلبی و نردبان نیل به پست‌ها و سمت‌های دولتی و حکومتی به هر قیمت که شده برای گروهی معدود و تطمیع و توزیع مناصب برای تقویت جایگاه خود و نفی و حذف همراهان صدیق شما و اینجانب و به مرکز بداخلاقی و اختلاف‌افکنی تبدیل شد.

خلاصه با توجّه به اعلام استعفای حضرتعالی و در نتیجه تغییر و استحاله قریب الوقوع این تشکل بدون حضور مؤثر جنابعالی، اینجانب نیز استعفای خود را از قائم مقامی دبیرکل حزب اعلام داشته و از حسن اعتماد و محبّت و حمایت‌های جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

والسلام علیکم و رحمت الله
٩٧/٣/٩
رسول منتجب نیا»

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی مقامی خطه خراسان شمالی را تسلیت گفت.

متن پیام، محمدمهدی اسماعیلی، وزبر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شرح است:

در نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت زنده یاد  از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.
شادروان حاج عیسی قلی‌پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می بخشید.
دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از بیادماندنی‌ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.
اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.


به گزارش ایسنا آیین تشییع «عیسی قلی‌پور» معروف به «عیسی بخشی»، استاد چیره دست موسیقی مقامی خراسان شمالی امروز برگزار شد.
استاد عیسی قلی پور از بخشی‌های موسیقی مقامی شمال خراسان، نوازنده دوتار و پیشکسوت موسیقی محلی در این خطه است که چندین دهه سابقه بخشی‌گری دارد.
وی متولد سال ۱۳۲۱ در روستای گودعلی سلاخ در ۱۸ کیلومتری شمال غرب بجنورد و از آخرین بازماندگان بخشی‌های شمال خراسان است.
عیسی بخشی علاوه بر نوازندگی دوتار، خواننده قهاری نیز بود و به زبان‌های ترکی، ترکمنی، کرمانجی و کردی خراسانی آواز می‌خواند.
استاد قلی‌پور در جشنواره‌های بین‌المللی، ملی و استانی بارها خوش درخشیده بود و همچنین نشان درجه یک هنری را نیز دریافت کرده بود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیکر عیسی بخشی آخرین خنیاگر خراسان در خاک آرام گرفت
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟