Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@05:31:23 GMT

برگزاری مراسم افطاری در لشکر ۱۹ فجر شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۵۲۳۷

برگزاری مراسم افطاری در لشکر ۱۹ فجر شیراز

سرهنگ خواست خدایی معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛در این مراسم گفت: مراسم افطاری و جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) از زمان سردار شهید هاشم اعتمادی تا کنون در تیپ مستقل ۳۵ لشکر ۱۹ فجر برگزار و گرامی داشته می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم جشن  در فضای پادگان به شکل و به یاد سفره‌های دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان، کادر لشکر ۱۹ فجر و هیئت رئیسه برپا می‌شود که این برنامه‌ها شامل سخنرانی، مداحی، برگزاری نماز مغرب و عشاء و افطاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایی معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر تصریح کرد: در طول سال نیز برنامه‌هایی از جمله برگزاری اردو، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای سربازان در سطح شهرستان شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ت

برپایی مراسم افطاری در لشکر ۱۹ فجر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی