Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد به عنوان یکی از مسافران جام جهانی 2018 روسیه اعلام شد تا بسیاری از این انتخاب شگفت زده شوند.

به گزارش وب سایت نود، محمدرضا خانزاده یکی از بازیکنانی است که در آستانه رقابت های جام جهانی روسیه توانست نظر مساعد کی روش را جلب کرده و جز نفرات اعلام شده در فهرست نهایی تیم ملی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خانزاده فوتبال را از تیم های پایه راه آهن و پرسپولیس آغاز کرد؛ وی با تیم راه آهن اولین بازی خود را در رقابت های لیگ برتر ایران انجام داد و سپس به پرسپولیس پیوست. وی مدتی را در ذوب آهن اصفهان به طور قرضی بازی کرد. بعد از حضور در این تیم اصفهانی، این بازیکن متولد تهران به تیم فولاد خوزستان رفت و یک فصل را در آنجا به میدان رفت. تیم بعدی خانزاده سیاه جامگان مشهد بود که حضورش در این تیم نیز بیش از یک فصل طول نکشید. وی در لیگ برتر هفدهم به دیگر تیم مشهدی یعنی پدیده رفت و برای تیم محمدرضا مهاجری بازی کرد.

خانزاده در تیم های مختلف زیر نظر این مربیان بازی کرد؛ ارنی برندتس، مهدی تارتار، رسول کربکندی، علی دایی، مانوئل ژوزه، یحیی گل محمدی، حمید درخشان، مجتبی تقوی، دراگان اسکوچیچ، فرهاد کاظمی، خداداد عزیزی، اکبر میثاقیان و رضا مهاجری.

حضور در پدیده و دستیابی به بالاترین عملکرد آماری

وی در رقابت های لیگ برتر بیش از 110 بار به میدان رفته و جالب اینکه در بیش از 103 بازی در ترکیب اولیه تیمش قرار داشته و از ابتدا به میدان رفته است. خانزاده 27 ساله تنها برای تیم های مشهدی گلزنی کرده است؛ اولین گل خود در این رقابتها را فصل گذشته برای سیاه جامگان به ثمر رساند اما در این فصل بهترین آمار گلزنی را به ثبت رساند و 4 بار برای تیمش در نقش گلزن ظاهر شد. همچنین او در این فصل بیشترین تعداد بازی را انجام داد و 25 بار به میدان رفت و برای اولین بار در دوران بازی در لیگ برتر، دقایق حضورش در زمین بیش از 2000 دقیقه بود.

البته او سه بازی را هم به علت محرومیت از دست داد. خانزاده در پدیده نه تنها بیشترین گل های زده یک فصل را داشت، بلکه بیشتر از هر فصل دیگری هم از داور کارت زرد گرفت. او هشت بار در این فصل با کارت زرد جریمه شد. او بیش از نیمی از کارت های زرد را در تیم های مشهدی از داوران گرفته است. خانزاده در مجموع بازی های خوبی را در این فصل به نمایش گذاشت، هرچند حضور او در فهرست نهایی کارلوس کی روش باعث تعجب خیلی از اهالی فوتبال شد.

حضور در تیم ملی، فقط تورنمنت های بزرگ

با وجودی که خانزاده برای اولین بار در سال 2012 توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد، اما در کمال تعجب، تعداد بازی های او به 11 بازی می رسد که اغلب بازی های او نیز در دیدارهای دوستانه بود. و نکته جالب در مورد این بازیکن اینکه او دومین حضور در جام جهانی را تجربه می کند؛ البته او در برزیل فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد اما جز فهرست نهایی نفرات اعزامی به جام جهانی 2014 قرار داشت. وی در جام ملت های 2015 استرالیا هم به عنوان بازیکن جانشین هاشم بیک زاده مصدوم به فهرست تیم ملی اضافه شد.

خانزاده که سابقه حضور در تیم های پایه زیر 17 و زیر 20 سال را هم دارد، از سال 2014 به بعد در تیم ملی حضور نداشت و غیبت او در تیم ملی به چهار سال رسید تا اینکه در بازی دوستانه برابر سیرالئون بار دیگر برای تیم ایران به میدان رفت و در همین بازی توانست تنها گل ملی اش را هم به ثمر برساند. وی برای تیم ملی زیر 22 سال ایران هم سابقه بازی دارد. 

 

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی محمدرضا خانزاده پدیده مشهد تیم ملی ایران جام جهانی 2018 روسیه فهرست تیم ملی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

 

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای 3 رویداد بین‌المللی بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی خوخات چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا