Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مراسم معارفه فرماندهی هنگ مرزی با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی و فرماندهی هنگ مرزی استان برگزار و جناب سرهنگ امام علی خدائی فر به عنوان فرمانده هنگ مرزی خوی معرفی شد .

حجت الاسلام شکوری در این مراسم با اشاره به چالش های مرزی استان اظهار داشت: در مرزهای استان آذربایجان غربی به ویژه مرزهای میان ایران و ترکیه چالش های متعددی وجود دارد که چندین سال است تمامی نیروهای عمل کننده در منطقه را درگیر ساخته است از قبیل مسائل امنیتی داخلی و کشور همسایه ، ورود و خروج های غیر قانونی، یارگیری گروه های محارب از جوانان مرزنشین، قاچاق اعم از انسان و کالا، ترانزیت انواع مواد مخدر، مشکلات متعدد مربوط به گمرک، سیاست خارجی ناپایدار کشورهای همسایه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

سیدمحمد عابدی نیز در این مراسم امنیت را یکی از مولفه های اصلی کشورها عنوان کرد وافزود: در نظام جمهوری اسلامی نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ایجاد و تامین امنیت، شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است و توانسته ایم با مشارکت مردم و اقتدار نیروهای مسلح امنیت پایدار در کشور ایجاد کنیم.

وی در ادامه بر تاثیرگذاری امنیت بر سایر مولفه های قدرت اشاره کرد وافزود: امنیت بر مولفه های زیادی از جمله سیاست، اقتصاد و مسائل اجتماعی تاثیر گذار است و در صورت تامین امنیت، ثبات سیاسی و اقتصادی وجود خواهد داشت.

فرماندهی هنگ مرزی استان نیز در این جلسه به همسایگی استان آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، عراق و نخجوان اشاره کرد و افزود: مجموعا با این سه کشور ۹۶۷ کیلومتر مرز مشترک داریم و ۱۲۳ روستای مرزی با ۲۰۳ هزار نفر مرز نشین در استان وجود دارد.

وی در ادامه تامین نظم و کنترل مرزهای کشور را از وظایف هنگ مرزی عنوان کرد و افزود: اجرای قوانین و پروتکل های مرزبانی و برگزاری نشست های مشترک امنیتی با کشورهای همجوار از دیگر وظایف هنگ مرزی می باشد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهداء توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: احد رحیمی مقدم

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معارفه هنگ مرزی حجت الاسلام شکوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا