Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه سپیدرود بعد از اتفاقات تمرین امروز با سرمربی این تیم تماس برقرار کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از اتفاقاتی که در تمرین امروز تیم فوتبال سپیدرود رخ داد جواد تن‌زاده مالک باشگاه سپیدرود با نادر دست نشان تماس گرفت و از وی خواست تا تمرینات را ادامه بدهد.

اما نادر دست نشان به وی اعلام کرد تا زمانی که تکلیف قرارداد علی کریمی روشن نشود او در تمرینات سپیدرود شرکت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر دست نشان در جریان تمرین امروز با تعدادی از تماشاگران صحبت کرد و بعد از جمع بندی اعلام کرد که تا زمان روشن شدن تکلیف علی کریمی در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

نادر دست نشان پیش از این سابقه سرمربیگری در سطح نخست فوتبال ایران با تیم های؛ پگاه گیلان، صنعت نفت آبادان، را دارد و همچنین توانسته با چهار تیم مس کرمان، استیل آذین تهران، نفت تهران و آبادان به لیگ برتر صعود نماید. و موفق شده بود با تیم های شهید قندی یزد، نساجی مازندران، پیام مشهد و شهرداری بندرعباس تا مرحله پلی آف صعود به لیگ برتر رهنمون سازد.

دست نشان در سال ۸۷ علاوه بر آنکه توانست تیم پگاه گیلان را در سطح نخست فوتبال ایران حفظ نماید، موفق شد تا با این تیم به فینال جام حذفی فوتبال ایران صعود کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جواد تن زاده نادر دست نشان علی کریمی تیم فوتبال سپیدرود جواد تن زاده علی کریمی نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و اشتغال و با هدف عینیت بخشیدن به شعار سال در جهت کمک به رشد تولید تصمیمات و اقدامات خوبی در شرکت آب و فاضلاب صورت پذیرفته است.

وی افزود: ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی تحت عنوان انشعابات خاص که جهت راه‌اندازی کارگاه‌ها، گلخانه‌ها و… به شرکت آب و فاضلاب از سراسر چهارمحال و بختیاری در سال گذشته ارائه شد مورد موافقت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در خصوص روند واگذاری انشعابات خاص، ادامه داد: کلیه درخواست‌ها توسط کارشناسان این شرکت مورد بازدید میدانی و ارزیابی فنی قرار می‌گیرند و پس از اخذ مدارک و جمع‌آوری اطلاعات مربوطه، پرونده تکمیل شده و جهت بررسی نهایی و اتخاذ تصمیم به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود.

کریمی عنوان کرد: در کمیسیون انشعابات خاص (غیر خانگی) در سال گذشته تعداد ۳۶۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفت که در نتیجه آن با ۹۵٪ درخواست‌های متقاضیان موافقت شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴۰ مورد از انشعابات خاص مورد درخواست نیز برای بررسی مجدد با نظر مساعد ارجاع داده شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همواره در تلاش است تا امسال هم در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با ارائه خدمات مناسب، زمینه را برای رونق تولید و ایجاد اشتغال بیشتر با مشارکت مردم در استان فراهم نماید.

کریمی بیان کرد: تنها علت عدم موافقت با تعداد محدودی از درخواست‌های انشعابات خاص مورد تقاضا، فراهم نبودن شرایط فنی برای واگذاری است.

کد خبر 6097786

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟