Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ سردار رمضان شریف در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه تهران افزود: روز جهانی قدس امسال به علت داشتن دو ویژگی با سال های گذشته قطعا متفاوت خواهد بود ­.

وی افزود: سرزمین اشغالی فلسطین 30 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های انگلیس و آمریکا توسط رژیم غاصب صهیونیست اشغال شد و مردم فلسطین را آواره کرد و در حال حاضر در هفتادمین سال اشغال این سرزمین هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اضافه کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی توانست راهبرد اساسی رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببرد و هر سال در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین شده است نیز توسط مردم جهان بازخوانی می شود که این می تواند ضربه محکمی به صهیونیست ها و هم دستانش وارد کند.

وی گفت: از مهم ترین ویژگی های حال حاضر انتفاضه فلسطین حضور جوانان نسل جدید است که آماده بازگشت به سرزمین مادری خود هستند و راهپیمایی های بازگشت که در حال حاضر انجام می شود، بیانگر زنده بودن آرمان های فلسطین است.­

شریف ادامه داد: مطمئناً ­این فنس های پوسیده ای که در این سرزمین اشغالی وجود دارد نمی تواند حصار محکمی برای رژیم اشغالگر باشد و مطمئنا نسل جوان با شکستن این فنس ها به آرمان های خود خواهند رسید.

وی افزود: حرکت جنون آمیز و انتحاری ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف با شکست مواجه شد و شاهد بودیم که به جز چندین کشور ناشناخته هیچ کشوری حاضر نشد که سفارت خود را به قدس شریف انتقال دهد و این اقدام نقطه عطفی بود که حمایت آشکار آمریکا از رژیم اشغالگر صهیونیستی را برای همگان روشن کند .

شریف خاطر نشان کرد: آنانی که با عنوان پرده دار کعبه ، جانب رژیم صهیونیستی را گرفتند نزد مردم مسلمان رسوا شدند و این یکی دیگر از ویژگی هایی بود که منجر به مشخص شدن صف حامیان فلسطین و کسانی که در پشت پرده دست داشتند، شد.

وی ادامه داد: روز قدس امسال در شرایطی برگزار می شود که دیگر داعش با عنوان حاشیه امن رژیم صهیونیستی وجود ندارد و ما این موفقیت را مدیون نیروهای مقاومت و قدرت روز افزون آنها در همه منطقه می دانیم .

شریف خاطرنشان کرد: صهیونیست ها باید بدانند که نزد آزادی خواهان جهان و مسلمانان ، ناقض حقوق بشر ،کودک کش و به عنوان غده سرطانی در منطقه به حساب می آیند.

وی ادامه داد: صهیونیست ها باید بدانند که تلاشی که در سرزمین های اشغالی و همراهی و حمایت آمریکا و پول های قارون منطقه برای پیشبرد طرح های خود انجام می دهند راه به جایی نخواهد برد و برای یهودیانی که از سرتاسر جهان برای حضور در فلسطین جمع کرده اند جای دیگری پیدا کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس ادامه داد: اسرائیل باید بداند امروز دستانش خالی است و جبهه مقاومت که پشتیبان اصلی فلسطین به حساب می آید دست پُری دارد ، موفقیت های جبهه های مقاومت نه تنها در بعد عملیاتی و میدانی بلکه در بعد سیاسی هم قابل مشاهده است چرا که شاهد پیروزی مردم لبنان و عراق در انتخابات پارلمانی و از طرفی پیشرفت های مبارزان و نیروهای مقاومت در یمن بودیم و اینها دستاوردهای بزرگی است که در برابر دستان خالی صهیونیست ها بدست آمده است چرا که روزی صدام ، حسنی مبارک و داعش را داشتیم ولی در حاضر دستانشان خالی است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همه این اتفاقات رخ داده در سال جدید ، روز قدس امسال شاداب ترین روز جهانی قدس را تجربه کند.

سخنران پیش از خطبه ها:تقوا؛ بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران داشتن تقوا در میان مسئولان و مردم را بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه دانست.

حجت الاسلام ماندگاری به حضور شهید حسن باقری در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: اگرچه آن شهید بزرگوار آموزش های نظامی پیشرفته را ندیده بود اما فقط به خاطر داشتن تقوا گرهگشای جنگ در این عملیات شد.

وی با بیان اینکه کشور پهناور ایران سرشار از معادن و منابع بسیار بالایی است، از اینکه مدیریت بودجه برای این منابع وجود ندارد ابراز تاسف کرد و افزود: در حالی که مسئولان برای ریخت و پاش های خود بودجه پیش بینی می کنند، ادعا می کنند برای گرهگشایی مشکلات مردم بودجه ندارند .

ماندگاری علت نبود تفکر بودجه بندی را برای حل مشکلات مردم، نداشتن تقوا دانست.

وی خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خواند و از مسئولان ارشد نظام اداری و اجرایی کشور خواست از واگذاری مسئولیت ها به افراد نالایق، بی ایمان و بی تقوا پرهیز کنند.

ماندگاری با بیان اینکه ولایت پذیری از نشانه های داشتن تقواست از اینکه برخی مقامات به فرمایشات ولی فقیه از جمله اقتصاد مقاومتی و موضوع برجام بی توجهی می کنند انتقاد کرد و گفت: پیروی از رهبری قطعا گرهگشای مشکلات پیش روی مردم خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نماز جمعه پیش از خطبه روز قدس تقوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر ازبیم حمله پهپادی از لبنان به صدا درآمده است.

آژیر خطر درکریات شمونا و حومه آن شنیده می شود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی مقابله با یک پهپاد شد که از سمت لبنان به شمال فلسطین اشغالی وارد شده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6099394

دیگر خبرها

  • بغض دی دی، هنگام دیدن تصاویر کشتار مردم غزه
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • «صبر» با چاشنی توازن راهبردی قدرت/ المیادین در یادداشتی از راهبرد ایران در تقابل با رژیم صهیونیستی نوشت
  • قهرمانان سرزمین علویان در حماسه خان طومان به دنیا اثبات شدند
  • حماس: تحت فشار نظامی، هیچ طرحی را برای توقف جنگ غزه نخواهیم پذیرفت
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است