Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@22:11:33 GMT

چیز‌هایی که جلوی پولدار شدن‌تان را می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۶۶۱۳

فقر و بی پولی فقط به معنای محدودیت در امور مالی نیست بلکه برنامه‌ای است که بدون فکر کردن برای زندگی مان می‌سازیم. آدم‌های فقیر زیادی هستند که بدون ارث و میراث و بدون کمک دیگران ثروتمند شده اند. گاهی اوقات انسان اراده و توانایی بالایی برای پول دراوردن دارد، اما حس نا امنی به او اجازه قدم برداشتن نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به علاوه قبل از این که بخواهید در امور مالی پیشرفت کنید باید یکسری عادت‌ها را برای همیشه کنار بگذارید.

اگر کار نداشته باشید بیشتر از ۳ ماه نمی‌توانید دوام بیاورید

باید ببینید تا چه مدت می‌توانید فقط ب. پس اندازتان تکیه کنید؟ یک فرد ثروتمند می‌تواند ۱ سال دوام بیاورد، اما اگر بیشتر از ۳ ماه نکشید جای نگرانی وجود دارد. مطمئن شوید که پولی برای روز مبادا کنار گذاشته اید؛ بنابراین باید هر ماه مقداری پول پس انداز کنید و مهم‌تر از آن یک منبع درآمد منفعل مثل ملک یا سهام برای خودتان بسازید.

خرید‌های بی هدف

دائم به دنبال حراجی‌ها هستید تا بتوانید چیزی را به رایگان یا قیمت پایین بخرید و یا نیروی رایگان با هزینه پایین پیدا کنید. ثروتمند‌ها بهای واقعی هر چیزی را می‌پردازند و زحمات کارمندانشان را جبران می‌کنند. چون ارزش واقعی یک کالا یا حقوق مناسب را می‌داند. این همان چیزی است که از دیگران انتظار دارند.

رفتن به محل کارتان بیشتر از ۱ ساعت زمان می‌برد

چند بار این جمله را شنیده اید؟ “وقت طلاست” پول را همیشه می‌توانیم به دست بیاوریم، اما وقت را هیچ وقت نمی‌توانیم بخریم. اگر رفتن به محل کارتان زمان زیادی می‌برد محاسبه کنید مسیر رفت و برگشت کار در ماه چند ساعت می‌شود. زمانی که برای رفت و برگشت صرف می‌کنید را می‌توانید به کار‌های مهم تری اختصاص دهید؛ بنابراین بهتر است مسیر کوتاه تری را انتخاب کنید اگر این کار مقدور نیست در راه کار مفیدی انجام دهید مثلا کتاب بخوانید یا یک زبان خارجی تمرین کنید.

صورتحساب‌هایی که به سختی می‌توانید پرداخت کنید

ماشین قسطی، موبایل قسطی، مبلمان قسطی و و و … قانونی هست که می‌گوید مخارج باید ۴۰ درصد کمتر از درآمد باشد. در صورت رعایت نکردن این قانون باید زندگی آرام را برای همیشه فراموش کنید. هیچوقت چیزی که استطاعت مالی اش را ندارید نخرید. به جای این که یکباره چیزی بخرید که باقی عمرتان را مجبور به پرداخت باشید مطابق درآمدتان پول خرج کنید.

همه چیز را همین حالا می‌خواهید

بعضی‌ها وقتی دنبال شغلی هستند به مقدار درآمد کار توجه می‌کنند، اما بعضی دیگر به یادگیری ها، رشد و دانشی که در آینده به دست خواهند آورد توجه می‌کنند. به جای تمرکز به مقدار درآمد هفتگی به پیشرفتی که در کارتان خواهید داشت تمرکز کنید.

جدا از خانواده زندگی می‌کنید

تصور خیلی‌ها این است که اگر تنها زندگی کنند به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند، اما واقعیت این است که بدون حمایت خانواده نمی‌توان به موفقیت دست یافت. خیلی‌ها به خاطر حمایت‌های خانواده موفق شده اند و خیلی‌ها هم با ترک خانواده شکست خورده اند. لحظاتی که هیچ امیدی به زندگی ندارید تنها عشق می‌تواند به پیشرفت و ادامه زندگی کمک کند.

داشتن یک زندگی خوب تصمیمی است که باید خودمان بگیریم. قوانین بازی ممکن است تغییر کند، دولت ممکن است تغییر کند، اما موفقیت شما نباید به هیچ چیز دیگری به جز خودتان وابسته باشد. ذهنیت شما می‌تواند مانع از موفقیت و پیشرفت تان شود. منبع: وی سایت بدونیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه روانشناسی کسب و کار موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌های گذشته اختلاف بین باشگاه تراکتور و چند برنامه تلویزیونی در شبکه استانی تبریز موسوم به تلویزیون سهند، بالا گرفته و حالا باشگاه تراکتور پاسخ این تلویزیون را داده و مدعی شده باتوجه به اینکه این شبکه در مورد سه مسئله «کیفیت پخش بازی‌های تراکتور، حق پخش تلویزیونی و پخش سراسری بازی‌های تراکتور» تلاش و پیگیری انجام نداده، نمی‌تواند مدعی دلسوزی برای این تیم باشد.

بیانیه تراکتور را بخوانید:

تراکتور ایامی سخت و گذری دشوار را گذراند و طبیعی است که همراه بودن مدعیان دلسوزی، در این مقاطع عیان می‌شوند. با عِلم به انتقاد‌ها و گلایه‌های به حقی که از سوی هواداران، رسانه‌ها و صفحات مجازی مطرح شد، باشگاه تراکتور همواره در مقابل تمامی آنان سر به احترام خم می‌کند؛ امّا رویکرد و رفتار رسانه ملی (شعبه استانی) تأسف‌بار است.

سال‌هاست که حربه موج‌سواری برای بالا رفتن از دیوار هواداران پرشمار تراکتور دیگر کارساز نیست و بهتر است که عزیزان رسانه ملی (شعبه استانی) راه دیگری را برای پوشش ضعف‌های خود برگزینند.

مطالبه‌گری صرفاً به شعار نیست که عزیزان با دستاویز قرار دادن آن، از مسئولیت و تعهد بگریزند! حال که رسانه ملی (شعبه استانی) با دستاویز قرار دادن مطالبه هواداران و از راه نخ نمای مزه پراکنی مجریان و گزارشگران که صرفاً با تقلید کورکورانه‌ای از همتایان خود در رسانه ملی (شعبه مرکزی) کمر به تضعیف باشگاه تراکتور بسته‌اند، یکبار برای همیشه به سه مطالبه دیرین و مشترک باشگاه و هواداران تراکتور از رسانه ملی پاسخی روشن دهند!

- چه زمانی کیفیت پخش بازی‌های خانگی تراکتور، حداقل به سطح شعبه مرکز خواهد رسید و هواداران پیگیری بازی از طریق پخش زنده یک شبکه اجتماعی را به تماشای آن از شبکه سهند ترجیح نخواهند داد؟

- چرا بازی‌های تراکتور که هواداران فراوانی در اقصی نقاط کشور و دنیا دارد و به استناد آمار‌های بین‌المللی جزو پُر هوادارترین تیم‌های آسیا است، از شبکه سراسری پخش نمی‌شود تا اکثریت آنان از تماشای بازی تیم محبوب‌شان محروم نباشند؟

- و در نهایت مسئله حق پخش باشگاه‌ها چه زمانی حل خواهد شد؟ عایدی و درآمدی که بابت تبلیغات قبل و بعد از مسابقه فوتبال دریافت می‌کنید، کجاست؟ مگر روال آن نیست که ابتدا «حق» محقق گردد و سپس «مطالبه‌گری» صورت گیرد؟

چنین به نظر می‌رسد که رسانه شما بهترین دفاع را در حمله می‌بیند و با بهره‌گیری از عنوان نماینده افکار عمومی، در پی ورود به جزیی‌ترین تصمیمات باشگاه‌ها بوده و به بیانی سعی در پاکسازی از پایین دست دارد؛ از جمله این موارد، شفاف‌سازی در خصوص مسئله حق پخش است که طی سالیان متمادی ناقض اصول حرفه‌ای فوتبال کشورمان و همچنین موضوع بهبود کیفیت پخش مسابقات که عامل سرافکندگی است، اشاره کرد.

باشگاه تراکتور به پشتوانه هواداران میلیونی خود، رسانه‌ای فراگیرتر و پُرمخاطب‌تر در اختیار دارد و همه ما با هواداران زندگی می‌کنیم و در همین راستا کاملاً به مطالبه آنان آگاهیم و باور داریم انتقاد و خواسته هواداران همواره حق مطلق است و ما به عنوان خادم، اهتمام بی‌دریغ در جهت بهبود شرایط موجود و برآورده ساختن خواسته هواداران در تمامی زمینه‌ها به کار خواهیم گرفت.

در پایان از مسئولان دور اندیش رسانه ملی دعوت می‌کنیم که ضمن جلوگیری از ماهیگیری برخی مجریان و گزارشگرانش از آب گِل‌آلود، در رسیدن به آنچه که شایسته و مطلوب هواداران و باشگاه بزرگ تراکتور است، اهتمام ورزند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • زندگی سخت است آیا فلسفه می‌تواند کمک کند؟