Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته گذشته خوان سیچلو، سرمربی سابق تیم ملی امید ایران و مربی تیم‌های ملی بزرگسالان نامه‌ای مبنی بر عدم همکاری با فدراسیون ایران ارسال کرد و از سمت خود استعفا کرد که در این خصوص اعضای هیات رئیسه فدراسیون جلسه‌ای تشکیل دادند و در این جلسه هیات رئیسه فدراسیون کادرفنی تیم ب ایران برای شرکت در بازی‌های آسیایی جاکارتا مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی و رضا تندروان و محمد شعبان خمسه به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده خواهند داشت.

هفته آینده جلسات هماهنگی مبنی بر برنامه‌ریزی اردوها و مطرح کردن نیازمندی‌های کادرفنی برگزار خواهد شد و در هفته آینده تمرینات تیم به طور رسمی آغاز خواهد شد. با نزدیک شدن به آغاز اردوهای تیم ب ایران متعاقبا دیگر اعضای این تیم اعلام خواهد شد.

ایران در مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و قرار است در مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی تیم ملی ب ایران برای دفاع از عنوان قهرمانی پا به این مسابقات بگذارد. بازی های آسیایی از تاریخ ۱۸ آگوست(۲۷ مرداد) تا ۲ سپتامبر(یازده شهریور) برگزار خواهد شد.

 

نویسنده: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه خوان سیچلو تیم ملی والیبال ب ایران تیم ملی ب والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که از قبل مشخص بود، ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران و حال حاضر صربستان، از فصل آینده به دنیای مربیگری در بخش باشگاهی باز خواهد گشت و هدایت تیم چستخووا را بر عهده خواهد گرفت.

چستخووا در این فصل از پلاس لیگای لهستان به هر قیمتی که شد خود را در لیگ برتر حفظ کرد و حالا با سرمربی نام آشنای خود در فصل آینده به دنبال حداقل صعود به پلی‌آف خواهد بود.

لوکاس ژیگادلو پاسور سابق تیم ملی لهستان و باشگاه بانک سرمایه تهران، مدیر ورزشی این تیم است و احتمالا چند روز دیگر میلاد عبادی پور هم بازی سابق خود را هم به این تیم بیاورد. پلاس لیگای لهستان از فصل آینده دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد که لیگ این کشور را جذاب تر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت