Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@10:47:50 GMT

يک جنگنده آموزشي در اصفهان سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۳۹۳۹۴

يک جنگنده آموزشي در اصفهان سقوط کرد

خبرگزاري آريا - اصفهان-ايرنا - يک فروند جنگنده `اف 7 ` آموزشي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، روز شنبه در حوالي اصفهان سقوط کرد.

يک منبع آگاه در ستاد کل نيروهاي مسلح روز شنبه در گفت و گو با ايرنا اعلام کرد: اين جنگنده هنگام آموزش، بدليل نقص فني در منطقه حسن آباد جرقويه از توابع شهرستان اصفهان سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: هر دو خلبان اين جنگنده هنگام سقوط به بيرون پريدند و پس از فرود به بيمارستان منتقل شدند.
به گفته اين منبع آگاه، وضعيت جسماني اين دو خلبان نگران کننده نيست.
شهر حسن آباد جرقويه در 115 کيلومتري جنوب شرقي اصفهان قرار دارد.
8116/ / 6027/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۳۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به افزایش تحرکات ناتو در قفقاز

سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) در سخنانی تاکید کرد، تلاش‌های ناتو برای گسترش نفوذ خود بعید است ثبات را در منطقه قفقاز افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: «ما به خوبی از تمایل ناتو برای تحکیم حضور خود در قفقاز شمالی آگاه هستیم... همچنین این درک وجود دارد که تلاش‌های ناتو برای گسترش نفوذ خود، بعید است به ثبات قفقاز شمالی و قابل پیش‌بینی بودن وضعیت بیافزاید.»

پسکوف افزود: «تصمیم‌گیری درباره این تماس‌ها، حق حاکمیت دولت‌های منطقه قفقاز است. اما ما از نزدیک اوضاع را زیر نظر داریم و عمدتا قصد داریم بر روابط دوجانبه و ابزارهای همکاری که طرف ما دارد، تمرکز کنیم.»

این اظهارات در حالی بیان شده که «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو در سفر منطقه‌ای به قفقاز، به گرجستان، جمهوری آذربایجان و ارمنستان سفر کرده است.

گفت‌وگو پوتین و رئیسی

سخنگوی کرملین در بخش دیگری از اظهاراتش به پیروزی انتخاباتی پوتین اشاره کرد و گفت سران بسیاری از کشورها به او تبریک گفتند.

پسکوف گفت: «رئیس‌جمهور ایران در تماسی تلفنی، به گرمی انتخاب دوباره پوتین را تبریک گفت. پوتین و سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در مورد همکاری‌های دوجانبه، از جمله گسترش روابط تجاری و اقتصادی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری عمده گفت‌وگو کردند. رئیسی ابراز اطمینان کرد که روابط دوستانه با روسیه به طور پویا به نفع دو کشور توسعه خواهد یافت.»

سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت «پوتین و رئیسی نسبت به افزایش تلفات غیرنظامیان و وخامت فاجعه‌بار وضعیت انسانی در نوار غزه ابراز نگرانی جدی کردند. روسای جمهور همچنین در مورد هماهنگی بیشتر اقدامات در پلتفرم‌های چندجانبه، از جمله در چارچوب سازمان همکاری شانگهای و بریکس توافق کردند.»

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف همچنین در رابطه با تماس‌ها و دیدارهای آتی پوتین گفت: «در حال حاضر چندین سفر رئیس‌جمهور در حال آماده‌سازی است، چندین تماس در بالاترین سطح در حال آماده‌سازی است و مقدمات در حال انجام است.»

سفر پوتین به چین

به گفته پنج منبع آگاه، پوتین در ماه مه برای گفت‌وگو با «شی جین‌پینگ» رئیس‌جمهور چین به پکن سفر خواهد کرد و اولین سفر خارجی رئیس کرملین در دوره ریاست جمهوری جدیدش به شمار خواهد رفت.

یک منبع آگاه به رویترز گفت پوتین به چین سفر خواهد کرد. چهار منبع دیگر هم که خواستند نامشان فاش نشود، این مساله را تایید کردند. یک منبع هم گفت سفر پوتین به چین احتمالا در نیمه دوم ماه مه انجام می‌شود. به گفته دو منبع، سفر پوتین احتمالا قبل از سفر برنامه‌ریزی شده شی جین‌پینگ به اروپا باشد.

کرملین و وزارت خارجه چین مستقیما به این گزارش واکنشی نشان ندادند.

اقدام اتحادیه اروپا علیه روسیه

از سوی دیگر سخنگوی ریاست جمهوری روسیه با اشاره به گزارش فایننشال تایمز گفت، مسکو از گزارش‌هایی در مورد قصد اتحادیه اروپا برای اعمال تعرفه بر واردات غلات از روسیه و بلاروس آگاه شده و آنها را مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد.

پیش از این روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که اتحادیه اروپا در حال برنامه‌ریزی برای اعمال تعرفه بر واردات غلات از روسیه و بلاروس است و کمیسیون اروپا در نظر دارد برای هر تن غلات از این کشورها ۹۵ یورو (۱۰۳.۲۴ دلار) دریافت کند.

دیمیتری پسکوف به خبرنگاران گفت: «ما این گزارش‌ها را دیده‌ایم. باید بررسی شود که این تا چه حد و در چه بازه زمانی اجرایی خواهد شد و آیا اصلا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. سپس، البته ما برخی از نتایج را خواهیم گرفت.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به افزایش تحرکات ناتو در قفقاز
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند + آخرین وضعیت
  • هواشناسی اصفهان امروز سه شنبه ۲۹ اسفند؛ بارش شدید باران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استان اصفهان/ سیل و توفان در راه است
  • گردشگران و عشایر نسبت به بارش های شدید پیش رو آگاه شوند
  • برف و باران اصفهان را در بر می‌گیرد؛ هشدار نارنجی صادر شد
  • تحویل ۸۵ طرح آموزشی در قالب ۴۵۰ کلاس درس به همت خیران
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • ساعت فعالیت باغ گل‌های اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد