Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@05:24:59 GMT

افسران پلیس در چالش کیف پر از پول و طلا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۴۷۵۵۸

افسران پلیس در چالش کیف پر از پول و طلا

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سرهنگ عنایت حکمتی فر اظهار داشت: 2 نفر از کارکنان پلیس راه یاسوج به نام های سروان امید مرادی و استوار بهزاد ولدیان حین گشت زنی در محور یاسوج شیراز یک عدد کیف زنانه در جاده پیدا کردند.


وی افزود: این کیف حاوی یک عدد النگو، 2 عدد انگشتر، یک رشته گلوبند، 2رشته زنجیر به همراه پلاک، یک عدد دستبند، سه عدد پلاک، یک عدد سنجاق طلا، یک جفت گوشواره، یک رشته سینه ریز و چند تکه طلای شکسته به همراه وجه نقد به ارزش 200 میلیون ریال و یک عدد کارت شناسایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حکمتی فر بیان کرد: ماموران بلافاصله مراتب را صورت جلسه و اموال پیدا شده را به یگان خدمتی تحویل دادند.


وی عنوان کرد: با پیگیری های لازم صاحب اموال پیدا شده و پس از احراز هویت و بررسی مدارک در کمال امانتداری و صحت عمل طی صورت جلسه ای در بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به او تحویل داده شد.


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به این عمل شایسته و الگو سازی این گونه رفتارها، از سوی فرماندهی انتظامی از این 2 مامور وظیفه شناس تقدیر شد.

 

ایرنا
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: افسران کیف جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۴۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه

فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از سیدحسین حسینی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت.

حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • پیدا شدن جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • آبیاری غیرمتعارف و ظروف پلاستیکی چالش مهم محیط زیست