Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:36:04 GMT

سرپرست صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی حکم معاونت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۲۲۱۰

سرپرست صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی حکم معاونت گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، پویا محمودیان پیش از این به عنوان سرپرست دفتر صادرات، رئیس اداره ترویج معاونت صنایع دستی، مدیر برنامه­‌ریزی و نظارت واحد دور کاری، کارشناس مسئول بازرگانی خارجی معاونت صنایع دستی، رئیس کارگروه بین‌الملل معاونت صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، همچنین مسئول امور بین‌الملل سازمان صنایع دستی ایران فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  پس از استعفای بهمن نامورمطلق، به عنوان سرپرست معاونت صنایع دستی انتخاب شد.

 اکنون با حکم علی‌اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت صنایع دستی این سازمان به پویا محمودیان سپرده شده است.

در متن حکم رئیس سازمان میراث فرهنگی برای پویا محمودیان آمده است:

«نظر به تعهد و تجارب سرکار عالی، به موجب این حکم به‌عنوان "معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی" سازمان منصوب می‌شوید.

سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و تعیین خط‌مشی و اولویت‌های امور صنایع‌دستی به منظور معرفی جهانی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فاخر ایران به‌عنوان میراث مادی و معنوی کشور، توسعه کمی و بهبود کیفی همراه با افزایش حجم صادرات صنعتگران و بازرگانان صنایع‌دستی، حضور کارآمد و موثر بازارهای جهانی، ثبت اصالت آثار صنایع‌دستی و هنرهای سنتی ایران در سطح بین‌المللی، ارتقای سطح آموزش با هدف انتقال هنر و فرهنگ این سرزمین به نسل‌های آتی و ایجاد فضای رقابت سالم در حوزه پژوهش، تولید و بازرگانی این صنعت، از اهم وظایفی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌های سازمان اقدام شایسته به عمل آید.

توفیق روزافزانتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

کد خبر 4312789 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری صنایع دستی ادبیات بازار نشر کتاب و کتابخوانی ترجمه معرفی کتاب گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کودکان نمایشگاه کتاب تهران جایزه ادبی ادبیات جهان معرفی نشریات موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند

سعید نظری گفت: با توجه به اهمیت موضوع برای این اداره‌کل و نیز درخواست صنعتگران، این معاونت در پیگیری‌های بعمل آمده برای برقراری بیمه صنعتگران موفق شد با تمامی مشکلات موجود و تعداد بسیار زیاد متقاضی، شرایط را برای اجرای بیمه ٣٨٥ نفر از واجدان شرایط به سرانجام برساند.

 معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این بیمه شده‌ها در رشته‌های صنایع دستی شامل کردی‌دوزی، البسه محلی، گلیم‌بافی، کلاش‌بافی، نازک‌کاری، منبت، معرق، خراطی، مشبک، سازسازی، دف، ارغوان‌بافی و ... فعالیت دارند.

 وی بیان کرد: هنرمندان عرصه صنایع‌دستی کردستان شهره جهانی داشته و دستان هنرمند آنان آثاری را خلق می‌کند که مایه مباهات هر ایرانی است و بر ذخیره فرهنگ و هنر جهان می‌افزایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • ایجاد کد تعرفه اختصاصی برای صادرات «گیوه»