Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@22:57:08 GMT

ترکیه بازهم به شمال عراق حمله کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۵۸۳۳۶

ترکیه بازهم به شمال عراق حمله کرد

به گزارش جهان نيوز، نیروهای مسلح ترکیه بار دیگر به شمال عراق حمله کردند.بر اساس این خبر، ترکیه اعلام کرده که نیروهای مسلح این کشور همچنان عملیات خود برای هدف قرار دادن تروریست ها در داخل و خارج ترکیه را ادامه می دهد.

ترکیه اعلام کرده در این حمله سه تن از تروریست های پ ک ک در منطقه «هکروک» در شمال عراق کشته شده اند و عملیات نظامی در این منطقه همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیه در حالی دست به عملیات نظامی در شمال عراق زده که دولت عراق بارها اعلام کرده حضور نظامی ترکیه در خاک عراق غیر قابل توجیه است و از این کشور خواسته نیروهای نظامی خود را از شمال عراق خارج کند.
منبع: مهر  
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۵۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، «جودت ییلماز» معاون رئیس جمهور ترکیه در خصوص آغاز مرحله نخست عملیات نظامی ارتش اسرائیل در رفح گفت: «اسرائیل یک روز پس از تأیید پیشنهاد قطر و مصر درخصوص آتش‌بس توسط حماس به رفح حمله و موردی جدید به جنایات جنگی که از هفتم اکتبر در فلسطین مرتکب شده است، اضافه کرد.»

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود «نتانیاهو و یارانش مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و صاحبان قدرت که سکوت کردند دیر یا زود در برابر بشریت پاسخگو خواهند بود.»

روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی آغاز مرحله نخست حمله زمینی به غزه را تصویب و با انتشار اطلاعیه‌های رسمی در فضای حقیقی- مجازی خواهان تخلیه شرق رفح از افراد غیرنظامی شد.

شامگاه ششم فوریه اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و تمیم بن حمد آل الثانی امیر قطر از پذیرش آتش‌بس و اعلام پاسخ خود به قاهره و دوحه خبر داد.

پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس بازیگران میانجی، منابع اسرائیلی مدعی شدند «عملیات نظامی در رفح حمله گسترده نبوده و صرفاً عملیاتی محدود» است.

پیش از این مصر، برزیل و ونزوئلا نیز آغاز عملیات رژیم صهیونیستی به شهر رفح را محکوم کردند.

کد خبر 6099544

دیگر خبرها

  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود