Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مولوی عبدالرحمان رحمانی» نماینده مردم «بلخ» در پارلمان افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مردم افغانستان امام خمینی را به عنوان سمبل مقاومت علیه ظالمان می شناسند.

وی بیان داشت: امام خمینی (ره) در نزد مردم افغانستان جایگاهی بلند دارد زیرا ایشان شخصیتی انقلابی و مجاهد بودند که علیه کفار و ظالمان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پارلمان افغانستان، ابتکار نامگذاری آخرین جمعه سال به روز قدس از سوی امام خمینی (ره) را اقدامی سنجیده و حکیمانه خوانده و گفت: حمایت از فلسطین وظیفه تمامی کشورهای اسلامی است اما بر عملکرد بسیاری از کشورهای عربی خصوصا آل سعود انتقاداتی فراوانی وارد است.

نماینده مردم «بلخ» در پارلمان افغانستان پیشنهاد کرد که در روز قدس کشورهای اسلامی به یک هماهنگی درباره فلسطین برسند و هماهنگ با یکدیگر قطعنامه ای صادر کرده و اقدامات عملی در این راستا انجام دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 نماینده ایرلندی پارلمان اروپا نطق جالبی درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در واکنش به حمله به کنسول گری ایران انجام داد که فضای پارلمان اروپا را تحت تاثیر قرار داد. این نماینده گفت: «به گونه‌ای رفتار می‌کنید که انگار ایران یک روز از خواب بیدار شد و بی دلیل تصمیم گرفت به اسرائیل حمله کند، حمله اسرائیل به سفارت ایران بر خلاف همه قوانین بود، وقتی اسرائیل عامل تشدید تنش است چرا دنبال محکوم کردن ایران هستید؟!»

دیگر خبرها

  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مطهری امام