Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:57:20 GMT

مردم نقش آفرینان اصلی قیام 15 خرداد هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۷۶۱۰۵

مردم نقش آفرینان اصلی قیام 15 خرداد هستند

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز دوشنبه در آئین گلباران محل شهادت کفن پوشان قیام 15 خرداد سال 42 دشت ورامین بیان کرد: شهدای مظلوم قیام خونین 15 خرداد در خفقان ستمشاهی و با بصیرت و شناخت از نقش امام راحل، پس از غسل شهادت مسیر 27 کیلومتری روستای محمدآباد تا باقرآباد را طی کردند تا ثابت کنند حاضرند برای دفاع از اسلام از جان خود نیز بگذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت ورامین افزود: قیام خونین 15 خرداد ارزشی است که باید بدرستی از آن استفاده کرد تا جوانان و آینده سازان ایران اسلامی ارزش نظامی که به برکت خون هزاران شهید به دست آمده را بیش از گذشته بدانند.
محمودی گفت: ثمره قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم ورامین را می توان امروز در بحرین و سایر کشورهای مسلمان مشاهده کرد که با شجاعت در برابر ظلم و استبداد مقاومت می کنند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل، شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهدای قیام 15 خرداد سال 42 گفت: امام (ره) با شناخت کامل از ظرفیت های مردم و توکل به خداوند انقلابی را به پیروزی رساند که نه فقط مردم ایران، بلکه تمامی آزادیخواهان جهان از آن بهره مند شدند.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود:این پیام روشن از شهدای 15 خرداد است که هتاکی به مقدسات دینی در این کشور به جواب نمی ماند.
فرماندار قرچک نیز در این مراسم با تأکید بر حفظ وحدت بین آحاد جامعه گفت: در تاریخ ایران اسلامی هرجا رهبری و مردم در کنار هم قرار داشتند و وحدت کلمه وجود داشت، پیروزی و موفقیت نصیب کشور شد.
مسعود مرسل پور افزود: مهمترین اصل در پیروزی جبهه اسلام، حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه است چراکه دشمن نیز جز ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، هدف دیگری را دنبال نمی کند.
در جریان قیام خونین 15 خرداد سال 42 کفن پوشان دشت ورامین، هفت جوان این دیار به نام های سیدمرتضی طباطبایی، حسن خانی ، عزت الله رجبی، امیرهوشنگ معصومشاهی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی و ابوالقاسم اردستانی در محل پل باقرآباد توسط نیروهای رژیم ستمشاهی با رگبار گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ورامین در جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام جمعه امام جمعه موقت بحرین جهان مردم ایران تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۷۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر صبح امروز به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر ،با اجتماع در محوطه این دانشگاه ، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیرو‌های امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را  محکوم کردند.

خانم دابویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان قائم شهر، قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشور‌های استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع امروز اساتید و دانشجویان این دانشگاه عنوان کرد که حمایت قاطع خودرا از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبارجهانی و صهیونیسم بین المللی ابراز داشتند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر ،جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیرو‌های امنیتی غربی  را در محیط دانشگاه‌ها ،به شدت محکوم کردند.

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • "کینه خونین" کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • نتانیاهو از قیام دانشجویان آمریکا شوکه شده است
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد