Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:05:42 GMT

چند خبر کوتاه از استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۶۲۶۹

چند خبر کوتاه از استان سمنان

سمنان- ایرنا- توزیع 50 سبد غذایی بین نیازمندان میامی، لغو اجرا طرح پوشش تلفن همراه درجنگل ابر شاهرود ، آمادگی 31 مرکز در استان برای خرید گندم کشاورزان و تبلیغ 252 روحانی در شاهرود در ماه رمضان از جمله خبرهای کوتاه استان سمنان برای روز چهارشنبه است.

**توزیع 50 سبد غذایی بین نیازمندان میامی
به گزارش ایرنا، مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی از توزیع 50 سبد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌های غذایی 55 میلیون ریال برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروان غلامرضا بستجانی با بیان این که این بسته‌های غذایی شامل تن ماهی، روغن، خرما، پنیر، برنج، رب گوجه‌فرنگی است، افزود: این بسته‌های غذایی در ایام ارتحال ملکوتی امام راحل و ماه مبارک رمضان بین نیازمندان به منظور خدمت‌رسانی به مردم توزیع شد.
مسوول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی اظهارداشت: در قالب اردوهای جهادی یکروزه، سه روزه و 10 روزه محلات، اقشار بسیج در نقاط محروم و کم برخوردار این شهرستان و بخش‌های تابعه اعزام می‌شوند
** اجرا نشدن طرح پوشش تلفن همراه درجنگل ابر شاهرود
به گزارش ایرنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان بابیان این که طرح پوشش آنتن دهی تلفن همراه درجنگل ابر شاهرود توجیه اقتصادی ندارد، گفت: این طرح از دستور کار سازمان تنظیم مقررات رادیویی خارج‌ شد.
سید مسعود میررضایی افزود: طرح پوشش موبایلی این منطقه در چند مرحله کارشناسی و بازدید مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد در اجرای آن 2 چالش بزرگ تأمین نیروی برق و بسترسازی انتقال از طریق فیبر نوری، ارتباطات رادیویی و آنتن وجود دارد از سوی دیگر با توجه به گسترگی منطقه و سیستم توزیع پرفشار، هیچ نوع قابلیت استفاده از توان محیطی وجود ندارد.
وی با بیان این که جنگل ابر شاهرود حدود 32 کیلومتر از آخرین نقطه توزیع برق فاصله دارد، اظهارداشت: با برآورد قبل از افزایش قیمت دلار، برای انتقال برق یکصد میلیاردریال هزینه نیاز بود که شرایط کنونی، شرایط اقتصادی آن توجیه پذیر نیست و هیچ اپراتوری حاضر به پذیرش این ریسک و سرمایه‌گذاری بدون بازگشت سرمایه نخواهد بود.
** 31 مرکز در استان سمنان آماده خرید گندم کشاورزان است
به گزارش ایرنا، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان بابیان این که 31 مرکز خرید گندم در استان آماده خرید محصول کشاورزان است، گفت: پیش‌بینی‌ می شود 102 هزار تن گندم در استان خریداری شود.
محمدباقر منوچهری افزود: گرمسار به دلیل دارا بودن آب‌وهوای گرم به‌عنوان اولین شهر استان سمنان محصول گندم خود را برداشت می‌کند، افزود: 6 مرکز خرید گندم در آرادان و گرمسار آماده خرید محصول گندم کاران این شهرستان‌ها خواهد بود.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان بابیان این که بخش کالپوش روستای میامی به‌عنوان آخرین نقطه برداشت خود را از مردادماه آغاز می‌کند، تصریح کرد: درنهایت تا پایان شهریور سال جاری کل محصول گندم درو خواهد شد.
** 252 مبلغ در شاهرود فعالیت‌های تبلیغی ماه رمضان را انجام می‌دهد
به گزارش ایرنا، رییس تبلیغات اسلامی شاهرود از اعزام 252 مبلغ خواهر و برادر در ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: ازاین‌بین 210 مبلغ بومی شهرستان هستند.
حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان افزود: همچنین 42مبلغ اعزامی، 32 روحانی مستقر و 10 مبلغ ویژه بیارجمند و 80 مبلغ زن هم در شهرستان شاهرود این ایام فعالیت دارند.
وی رسالت مبلغان اعزامی را بیان احکام دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی، تشریح و تبیین سیره ائمه اطهار(ع)، تبیین فیوضات ماه رمضان، انجام فرایض دینی در مساجد به‌خصوص در ایام لیالی قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) وعنوان کرد.
استان سمنان هشت شهرستان و بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6026/7339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خبر كوتاه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد