Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@10:02:50 GMT

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۰۷۰۴۶

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

سایت فاکس اسپورت ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ را حدس زده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت فاکس اسپورت در گزارشی به معرفی تیمهای حاضر در جام جهانی پرداخته و در میان تیمهای گروه B راجع به تیم ملی ایران هم صحبت کرده است.

در خلال این گزارش آنها ترکیبی را هم برای تیم ملی ایران پیش بینی کرده اند و آن را ایده آل ترین ترکیب دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب احتمالی ایران در جام جهانی:

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، پژمان منتظری، رامین رضاییان، میلاد محمدی، مسعود شجاعی، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی(کاپیتان)، سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.

گفتنی است که در بازی با مراکش سعید عزت اللهی به دلیل محرومیت غایب است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید عزت اللهی پژمان منتظری رامین رضاییان سعید عزت اللهی علیرضا بیرانوند مرتضی پورعلی گنجی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۰۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های کشتی المپیک ۱۵ تا ۲۱ مرداد ماه در پاریس و حدودا دو ماه بعد از آن نیز مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی همراه با امید‌های جهان در آلبانی به انجام خواهد رسید.

کشتی فرنگی ایران که اولین تیم جهان است سهمیه‌هایش را برای حضور در المپیک کامل کرده و با ۶ کشتی‌گیر به فرانسه خواهد رفت، علاوه بر این نفرات، چهار ملی‌پوش بزرگسال را نیز روانه تیرانا -درصورت صدور ویزا- خواهد کرد تا برای کسب نشان جهانی در اوزان غیرالمپیکی ۵۵، ۶۳، ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم تلاش کنند.

طبق اتفاقاتی که در چرخه انتخابی تیم ملی رخ داد و همچنین وعده فدراسیون مبنی بر اینکه هر کسی سهمیه المپیک را در گزینشی‌ها بگیرد، خودش هم ملی‌پوش خواهد شد، تا اینجای کار محمدهادی ساروی با غلبه بر بالی و امین میرزازاده با عبور از هدایتی و همچنین امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی با کسب سهمیه المپیک در بیشکک، ملی‌پوش المپیک شده‎‌اند و برای دو وزن دیگر نیز کادرفنی تیم ملی اعلام کرد مهدی محسن‌نژاد – امیررضا ده‌بزرگی و محمدرضا گرایی – سعید اسماعیلی در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست با هم رقابت خواهند کرد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد.

همچنین باتوجه به اتفاقاتی که در وزن ۷۷ کیلوگرم رخ داد و گرایی هم در چند سال اخیر عملکرد ضعیفی در این وزن داشته و در چرخه ۲۰۲۴ هم به دلیل پرتاب بطری و محرومیت از سوی اتحادیه جهانی، غیبت داشت، این کشتی‌گیر حالا می‌تواند در چرخه ۸۲ کیلوگرم شانس خود را برای حضور در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی امتحان کند و شانسی برای حضور در پاریس ندارد.

برادر کوچکتر هم که بعد از طلای المپیکش، باتوجه به شرایط وزنی خود به هیچ وجه مسابقه انتخابی نداده و در این سال‌ها از سوی هر دو کادرفنی وقت – محمد بنا و حسن رنگرز- حفظ شده و مسابقه‌ای هم پیش از مسابقات جهانی، سر وزن قانونی نداده، بعد از چند سال باید پیش از المپیک، با دو کیلوگرم ارفاق وزنی مبارزه انتخابی بدهد و اگر از آن سربلند بیرون آمد، صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک شود.

برای کشتی‌گیری که چند سالی است بدون انتخابی و البته باتوجه به اختلاف فنی زیادی که با رقبای داخلی‌اش داشت، ملی‌پوش شده، اینکه امسال باید مبارزه انتخابی بدهد، تصمیم رضایتبخشی نیست. ضمن اینکه او در این سال‌ها همه تورنمنت‌های بین‌المللی که تجربه کرده در ۷۲ کیلوگرم بوده و حالا باید به وزن ۶۹ کیلو (مسابقات رنک‌دار با دو کیلوگرم ارفاق وزنی برگزار می‌شود) رسیده و با حریف جوان و بسیار باانگیزه‌اش که یک سال است روند رو به رشدی داشته و در چرخه ۲۰۲۴ هم به هر میدانی اعزام شده، با طلا برگشته است، انتخابی بدهد.

گرایی هنوز به لحاظ رسانه‌ای و مجاری، واکنشی نسبت به این تصمیم نشان نداده، اما این قطعا تصمیمی نیست که از آن استقبال کند چراکه او هم معتقد است فقط یک بار می‌تواند درسال سر وزن قانونی کشتی بگیرد که آن هم باید المپیک باشد.

محمدعلی گرایی هم که تلاش زیادی برای بخشش محرومیتش از سوی اتحادیه جهانی داشت، حالا صرفا می‌تواند شانس خود را در وزن غیرالمپیکی امتحان کند.

آیا دو برادر به چرخه اعلام شده جدید، تن خواهند داد و برادر کوچکتر برای تکرار طلای المپیک قبلی خود، با سعید اسماعیلی در بوداپست رقابت می‌کند و برادر بزرگتر هم با نفر اول وزن ۸۲ کیلوگرم مبارزه خواهد کرد؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد