Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری در پاسخ به سؤالی در خصوص اعزام نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جام جهانی روسیه، اظهار کرد: اعزام نمایندگان به جام جهانی از محل بیت‌المال منطق پارلمانی و حقوقی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور نمایندگان برای نظارت در جام جهانی ضرورت ندارد، افزود: نظارت‌های مجلس مشخص است و یکی از وظایف نمایندگان اعمال نظارت به‌شمار می‌رود اما در بحث جام جهانی موضوعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هرچه فکر می‌کنم و در قانون اساسی نگاه کردم و آیین‌نامه داخلی مجلس را بررسی کردم جایی نیافتم که شأنیت نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص جام جهانی وجود داشته باشد.

ادیانی با بیان اینکه اگر اقدامات اولیه برای اعزام نمایندگان به جام جهانی صورت گرفت و در فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مطرح شده باشد، قابل انتظار نبود، تصریح کرد: قطعا نمایندگان در راستای اعمال نظارت به جام جهانی اعزام نمی‌شوند و مطمئن هستم هیأت رئیسه مجلس این اجازه را نخواهد داد.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر موضوع اعزام نمایندگان به جام جهانی صورت گیرد مورد انتقاد شدید بنده قرار خواهد گرفت چون رفتنشان توجیه ندارد، گفت: حضور نمایندگان به‌عنوان شخص حقیقی و نماینده مجلس در جام جهانی موضوعیت ندارد و اتلاف بیت‌المال است اما به‌صورت شخصی این حق را دارند که بروند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، جمعی از نمایندگان و کارکنان مجلس شورای اسلامی، صبح امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در محل استقرار تیم سیار اهدای خون در مجلس، خون اهدا کردند. اهدای خون براساس روال ثابت که به صورت دوره ای توسط سازمان انتقال خون صورت می گیرد انجام می شود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900698

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان