Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@02:04:42 GMT

اسرائیل به عنوان یک اشغالگر، باید محو شود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۲۸۸۴۲

به گزارش وانانیوز، 

محمد خالدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به منظور حمایت از قدس و فلسطین، روز قدس نامگذاری کردند.

وی با بیان اینکه بایستی پیرو راه و ایده بنیانگذار انقلاب بود، افزود: با گذشت سال‌ها از این نامگذاری، کشورهایی و در رأس آن ایران، از فلسطین حمایت می‌کنند و از این کار دست برنداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی با اشاره به اینکه تا زمانی که اسرائیل این مسیر را ادامه می‌دهد ایران نیز بر حمایت از فلسطین پابرجا ایستاده است، تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، مبارزه با رژیم صهیونیستی و قبول نداشتن این رژیم اشغالگر را به استکبار گوشزد می‌کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، به معنای انسجام داخلی است و نشان می‌دهد که مردم ایران همچنان استوار و ثابت قدم در راه انقلاب گام برداشته و خواهند داشت.

وی گفت: پیام روز قدس برای رژیم صهیونیستی به شکل روشن این است که ایران دست از حمایت از فلسطین برنداشته است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۲۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی

مردم یمن در تظاهرات باشکوه امروز خود در صنعاء بار دیگر بر آمادگی خود برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار گشوده شدن راه زمینی (از طریق عربستان)برای رفتن به فلسطین اشغالی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم صنعاء نیز همانند دیگر استانهای یمن امروز نیز همانند جمعه های گذشته تظاهرات باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات مستمر نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش برگزار کردند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

در بیانیه تظاهرات باشکوه مردم صنعاء بر آمادگی مجدد مردم یمن برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر درخواست خود را مبنی بر گشوده شدن گذرگاه های زمینی امن(ازطریق عربستان) برای رفتن و مشارکت مستقیم در نبرد در کنار رزمندگان در فلسطین اشغالی مورد تاکید قرار می دهیم.
این بیانیه با تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطین به سبب ضربات کوبنده آنها به اشغالگران صهیونیست از ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن حمایت شده است.

این بیانیه آورده است بر ادامه بسیج و سرازیر شدن به سمت اردوگاه های آموزشی و آماده سازی با روحیه گسترده و آماده شدن دهها هزار رزمنده تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود به نیروهای مسلح خود، عملیات مستمر و تاثیرگذار در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس و ورود به رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیاتهای بیشتر هستیم.
در این عملیات آمده است از ملت های امت اسلام و آزادگان جهان می خواهیم سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها را فعال کنند.

یمنی ها در این تظاهرات بر حمایت خود از عملیات مستمر و دردناک رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان و عراق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • عقب‌نشینی تیپ «ناحال» و دور تازه شکست‌های اسرائیل در غزه
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم