Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@08:46:37 GMT

حرکت هزاران فلسطینی به سمت مسجدالاقصی +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۴۰۴۳۴

حرکت هزاران فلسطینی به سمت مسجدالاقصی +تصاویر

هزاران نفر از فلسطینیان همزمان با روز قدس برای شرکت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، به سمت مسجدالاقصی حرکت کردند.

خبرگزاری میزان: هزاران نفر از فلسطینیان همزمان با روز قدس برای شرکت در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، به سمت مسجدالاقصی حرکت کردند.

در همین حال هیئت عالی راهپیمایی بازگشت نیز از مردم فلسطین درخواست کرده تا در راهپیمایی امروز مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم در کشور‌های مختلف با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از فلسطین را اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم می‌کنند.

  لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Slf

منبع: فردا

کلیدواژه: مسجدالاقصی نماز جمعه فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۴۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم

احمد ظهرابی عکاس قمی که این عکس را ثبت کرده می‌گوید: بعد از اینکه عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان وعده صادق انجام شد؛ منتظر برگزاری راهپیمایی یا اعلام حمایت مردم قم بودم که مثل همیشه در اینگونه مواقع انجام می‌شد. مراسم راهپیمایی خودرویی اولین گردهمایی مردمی قم بعد از تجمع روحانیون در مدرسه فیضیه بود. در مسیر حرکت خودرو‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) قم به دنبال سوژه‌هایی بودم که خوشحالی مردمی را به بهترین وجه نشان دهد. در حین عکاسی از خودرو‌های عبوری یک خودروی مخصوص معلولان توجه من را به خود جلب کرد که پرچم کوچکی از ایران را نصب کرده بود و روحانی میانسالی در حال رانندگی بود. خودروی فرسوده این روحانی که مسلما سرعتی هم نداشت برایم جالب بود؛ صبر کردم که نزدیک شود و عکس مورد نظرم را ثبت کردم.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • تخمین زده می شود 10 هزار فلسطینی در غزه زیر آوار مدفون باشند
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان