Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:14:03 GMT

مراسم روز قدس در اسلوونی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۵۵۸۶۳

مراسم روز قدس در اسلوونی برگزار شد

بلگراد - ایرنا - ایرانیان مقیم در اسلوونی همراه با تعدادی از شهروندان این کشور در روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل با آرمان مقدس فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی اعلام همبستگی کردند.

به گزارش ایرنا از سفارت ایران در لوبلیانا پایتخت اسلوونی، در مراسمی که دیروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا برگزار شد، حجت الاسلام نظری منفرد روحانی اعزامی از ایران در سخنانی با اشاره به جنایات صهیونیستها در سرزمینهای اشغالی از جمله غزه بر ایستادگی و ایثار جبهه مقاومت اسلامی در مبارزه بر ضد جنایات و سیطره جویی اشغالگران در سرزمینهای اشغالی و آزادی قدس شریف تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی راهپیمایی‌های گسترده روز قدس را در ایران و اجتماعات سایر ملتهای آزادیخواه را در سراسر دنیا در روز جهانی قدس، جلوه ای از اراده مسلمانان و ملتهای‌ حق طلب برای نجات مظلومان از جور و ظلم ظالمان خواند.
حجت الاسلام نظری همچنین با ابراز انزجار و محکومیت کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعم از زن و مرد و کودک در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی در روز موسوم به نکبت، گشایش سفارت آمریکا را در قدس بر خلاف همه اصول و موازین بین‌المللی توصیف و آن را محکوم کرد.
اروپام**8436**1479

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روز قدس همبستگي با مردم فلسطين اسلووني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۵۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • دیدار وزرای دفاع ایران و چین/ محکومیت جنایات اسرائیل در غزه
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد